Hon kissar på sig!
Hej! Igår kväll låg vår lilla tjej i sin stol bredvid soffan som vanligt. Hon är en Leksam liten tjej (åtta månader) hon älskar att smyga på husse och rätt som det är hoppar hon fram och "tar" honom. Igår smög dom på varandra, och när hon skulle jaga honom fick jag se att hon kissade på sig. Inte så mycket men tillräckligt eftersom det blev en liten skvätt på golvet. Idag gjorde hon samma sak, men då busade hon med sig själv och en leksak. Det är alltså bara vid lek hon "skvätter". I övrigt äter och dricker hon normalt, hon kissar och bajsar på kattlådan som vanligt och hon visar inga som helst tecken på att vara sjuk. Jag blir lite orolig vad detta kan vara? Jag har själv funderat på om hon börjar bli könsmogen? Eller om det är kristaller i urinen av torrfoder? Vi bytte ganska nyligen till ett vuxenfoder till henne. Är det någon som vart med om liknande eller har någon ide om vad det kan vara? Veterinär ska naturligtvis tillkallas, men de har stängt för idag. Så tills dess, är det någon som har någon ide?