Katter iFokus

Katter

Etiketter: bildtrådarvideoklipp
Läst 586 ggr
Anne
0

Brittbebisar, fem veckor gamla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De blir ju bara sötare och sötare.. :)

Ikaros

Anne
0
Anne
0
Anne
0
Anne
0
Pia
0

Precis NU vill man stanna tiden, 4-6 veckor, ja då är de väl som allra mest underbara ändå… *suck*:)

Svårt att välja, men om jag absolut måste, så tror jag att Ikaros är min knubbiga favvis:)

Anne
0

Nu fick du väl egna små prickisar, eller såg jag fel? :)

Pia
0

Jajamen, åh jag är så glad för två f 24 (ev ev är den ena t o m f 22…) och framför allt 1 g 24! Plus 1 d 22 och 2 e som kan vara agouti eller ej. Det är så spännande att se hur mönstren utvecklas och jag är sååå tacksam för att det blev agouti och inte solida förutom cremisar som ju aaaaldrig är fel…:)

Anne
0

Suuuperspännande ju, särskilt g24:an! (Blåsköldpaddspotted för er som är mindre nördiga än jag och pia.) Och åh, hoppas det är en 22:a :) (Tabby..)

Pia
0

Nördiga var ordet…:)

Ja g 24:an är ju en färg som jag velat ha i mååånga år, men här är det kattstopp nu känns det som… Och f 22 i förra kullen skulle jag förstås ha behållit om jag tänkt lite…

Hur blir det med Ismene för dig då…?

Anne
0

Ismene ska bli göteborgska hon :) Nä, jag hade ju ev. tänkt ha henne på foder.. men njae. Jag väntar… (Per är rejält motspänstig vad gäller en Agnes-bebba, men jag jobbar på saken!)

Pia
0

Jobba på du, nu när du varit så "duktig" med Ismene… Per har nog helt enkelt inte riktigt förstått att alla kattägare/uppfödare av rang absolut måste ha en vitfläck som grädde på moset också…:)

KerstinP
0

Herregud jag tror jag smäller av.Jag vill ha allihop. "LEEEEER"

TacoBelle
0

Åååå IKAROS! Jag tror jag är kär Kyss

scout
0

Jättefina små missar tycker jag också!!:D

Och fina bilder på dem också!

__iE
0

vilka sötsiar, man skulle vilja 'ta' allihop ;)

Linda
0

Längtar efter mina kisse bebisar när jag ser det här ju..Mysigt..

reddie
0

Åhh! Vad gulliga kattungar!

Pernilla
0

Mmmm, den där lilla Ida skulle jag kunna gosa lite med! Oh så söt och vilka ögon!

Anne
0

Pernilla, om det inte var för din eländiga allergi så skulle jag absoult tvinga ner dig till Dalarö för kattungegos :)

Benjy
0

sötiiis

trollet85
0

OH! ja vill ha en sån som Ismene! så om de e nån som råkar få en sån över så hör gärna av er Räcka ut tungan

Ska lite senare söka en utställningskatt lite mer seriöst men inte just nu. Sambon tycker de räcker me tre katter o sex illrar inn hemma.Flört

Snacken
0

OHH så söta! :D Charmtroll ;P Dem skulle man inte säga nej till att ha hemma :)