Min katt ligger i jorden nu.
Jag måste skriva av mig, för det hjälper mig att bearbeta sorgen.
Imorse ringde min granne, hon hade hittat min katt på vägkanten. Han hade råkat ut för en "hit and run". Jag har aldrig haft sådan panik. Jag kunde inte andas, inte tänka, jag fick ingen luft. Jag lyckades ringa min moster och få fram några ord mitt i all gråt så hon kom som ett skott. Grannen hade låtit honom ligga eftersom hon inte var helt säker på att det var min katt, men min moster åkte och hämtade honom för hon kände min katt mycket väl, och identifieringen hade varit för jobbig för mig. Vi åkte sedan och begravde honom brevid hennes bortgångna katt på min mormors äng. Jag höll honom hela vägen i bilen.
Vi delade något speciellt du och jag. Mitt hjärta har aldrig känts så trasigt. Du var min kraftkälla och mitt ljus. Min stadiga punkt i livet. Detta är den värsta dagen i hela mitt liv. Jag har aldrig haft så ont som jag har nu. Varje andetag gör ont utan dig, min stora kärlek i livet. Hur mycket tårar kan en kropp producera? Jag älskar dig så förbannat mycket så det finns inga ord. Så förbannat mycket… vila i frid min älskling, min bästa vän. Du var mitt allt, Manson ❤️
5 år fick jag tillsammans med honom, 5 år fulla av kärlek.
Han begravdes med sin tiger som han älskade. Han var kastrerad men parade sig med den ändå. Samt med två av sina favoritråttor.
Är bilden för stark? Isåfall får admin ta bort den. Han ligger inlindad i en halv filt, den andra halvan behöll jag för att alltid ha något kvar.
beklagar sorgen 🌺
Sajtvärd på Perser iFokus
Beklagar sorgen!! Massa kramar till dig
Vad tråkigt! Hemskt! Men du kommer över det till slut!🌺
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
Åh men vad hemskt 😕Vila i frid lilla misse 🌺
Beklagar förlusten 🌺
Vila i frid lilla vännen.
Beklagar sorgen, skickar en jättestor kram..🤗
och vila i frid vackra katt..🌺
Beklagar 🌺
Åh gud va hemskt. Min värsta fasa :-( Jag lider så fruktansvärt med dig. Massor av kramar även om det inte hjälper i din svåra stund.
🌺
Those who don't believe in magic will never find it 
Beklagar sorgen! 🌺 Han var väldigt fin.
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
Beklagar sorgen. cyber kram.
Tack alla! Det gör fortfarande ont, men jag tände ljus och satte upp ett foto på honom vid vägkanten som fick stå i två dygn. Dels för att det känns bättre att hedra honom så mycket som möjligt, men även för att personen som dödade honom och sen lämnade honom där i diket kanske såg detta och fick en funderare. Man lämnar inte någons bästa vän bara sådär. Man bör ta sitt ansvar. Sände även upp en kinesisk lykta senare på kvällen vid hans minnesplats (100% nedbrytbart material) och har varit med blommor och ljus vid hans grav. Jag saknar honom så :'/
edit: Bilden i fotoramen, en av alla gånger då han lekte med sin tiger, som fick följa med ner i jorden.
Vilka fina bilder.
Beklagar er förlust 😕
Fy vad hemskt. Jag veklagar sorgen.
Min katts kattmamma, råkade ut för samma sak. jag förstår inte hur människor som kör på ett djur/eller människa kan vara så okänsliga och sticka därifrån.😕
#16 Nej det är något jag aldrig kommer att begripa. Hur bråttom man än har så måste man väl ändå ha några känslor som säger hur man bör agera? Jag undrar om personen/personerna tänkt något nu i efterhand på att bilen träffade en katt, eller om det helt enkelt inte bekommer dem alls.
Vad fint du har gjort för din katt, blev väldigt rörd.. du är en fin människa. Förstår inte heller hur man kan göra som den personen gjorde, det är bortom mitt förstånd.
🌺
Beklagar sorgen efter din fina lilla kisse
Var med om samma sak för några veckor sedan, så fruktansvärt jobbigt att förlora sin lilla mise, det är overkligt.
Styrkekramar!