Katter iFokus

Katter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 1837 ggr
Djurälskaren87
1

vad gör ni på dagarna?

Hej! hade varit roligt att se vad ni medlemmar jobbar/pluggar med eller om ni inte jobbar alls eller tom är pensionärer;)

jag jobbar på akut psyk för ungdomar samt har ett extra jobb som ekonomisk rådgivare.

jnielsen
0

Jag studerar till redovisningsekonom. Har jobbat på bageri, som säljare, elevassistent, fritidsledare m.m tidigare.

Plingen85
0

Blivit arbetslös efter att ha jobbat som el/bygg lärling.. är igentligen i grunden bagare/konditor men har också utbildat mig till barnskötare.
Varit mammaledig och arbetslös innan i några år..

Va med om en arbetsolycka i vintras så nu sitter jag här…

Jessicahagstrom94
0

Arbetslös, ska kanske börja på en serviceutbildning snart där jag ska lära mig kassaarbete med mera.

Niiinah92
0

Student, läser till F-3 lärare, är undersköterska i grunden och jobbar som vikarie när det behövs.

Bine93
0

Student, läser till Förskollärare.

Starfall
0

Jobbar som undersköterska inom handikappomsorgen, daglig verksamhet. Tycker det är ett väldigt roligt och givande yrke. Dock är jag än så länge bara vikarie.. Om ett år börjar jag troligen plugga till biomedicinsk analytiker :)

Allumania
0

Studerar till sjuksköterska. :)

Bellbooh
0

Studerar heltid till kemist, sista året nu. Men kommer fortsätta med att ta master och doktorera efter jag fått mitt examen. Har deltidsjobbat på helgerna sen jag började studera, just nu jobbar jag extra minst 8h/vecka med städning på ett stort sjukhus. Inför nästa år planerar jag att jobba fler timmar/vecka i samband med studierna genom att vara läxhjälp eller på restaurang/bageri. Är även volontär i Mattecentrum i min kommun där jag hjälper ungdomar med matematik en kväll i veckan.

cBrodin
0

Studerar till förskollärare, de dagar vi har självstudier jobbar jag extra inom förskolan som vikarie.

bubbelbruden
9