Hur kom ni in på avel?
Hejsan allihopa!
Jag undrar hur ni som håller på med avel kom in på det, hur länge ni hållt på och vad ni tycker är det roligaste respektive mindre roligt med aveln.
Berätta gärna vad ni föder upp för ras med och vad ni tycker bäst om med just den rasen.
Skulle vara jätteroligt att höra!
Ingen som vill dela med sig..? :(
Det jag behövde och sökte fanns inte, dock är jag uppvuxen med kattavel, så steget var inte så långt.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Lynxkissen, håller du på med avel? Är isf intresserad av dina erfarenheter om ingen annan vill titta fram och berätta sina :)
Själv avlar jag inte, men skulle i framtiden kunna tänka mig att avla bengaler. Men det får bli när jag har hus, mycket fritid och är stenrik ;)
#4 Nej tyvärr inte… Dock har jag länge haft en önskan om att göra det i framtiden eventuellt, har alltid haft ett så stort intresse för just katter. Så jag håller mest på att läsa på om kattuppfödning, raser och avel. Siameser har jag fastnat för. Älskar bengaler med, så vackra. Men än så länge ligger allt i framtiden. Har ingen erfarenhet av att avla katter, dock kaniner ;) Därför starta jag tråden, nyfiken på hur andra kom In på det :)
Puffar igen..
För långt och krångligt att skriva. Du får gärna slå en signal.
0171 460 940
Stolt ägare till tre La permer
#7 Åh - tack så mycket vad snällt :) Det gör jag gärna :)