Katter iFokus

Katter

Etikett: allmänt-kattprat
Läst 713 ggr
dreendo
0

Tips på hur man får till en bra omplacering

Skulle vilja ha lite tips på hur man kan få kontakt med bra människor som kan ta över/vara fodervärd åt min älskade katt i 2 år (och även därefter om dem vill det). Blocket känns inte så lockande, har försökt med event på facebook också men inte fått något napp där. Tips mottages tacksamt!

OberonsMatte
3

Varför känns det inte lockande med Blocket? Det är landets största annonssida, så det verkar dumt att välja bort den möjligheten tycker jag. Det är du som utformar annonsen och som sedan får sålla bort de svar som du tycker verkar komma från mindre lämpliga spekulanter.

Jag har köpt 2 av mina nuvarande katter genom Blocket, bl.a. Oberon som är på min visningsbild. Blocket-Oberon och Blocket-Ruben kommer från seriösa uppfödare med alla papper i ordning som skrev seriösa annonser och jag själv är också en väldigt seriös, ansvarsfull och omsorgsfull kattägare (om jag får säga det själv). Inget billigt, skumt eller märkligt alls med de kattköpen.

Sajtvärd Katter iFokus

dreendo
0

Okej tack, då är blocket värt ett försök med andra ord! Ska vänta några dagar till och se om det dyker upp någon släkting eller kompiskompis eller liknande som kan ta henne, det känns så mycket bättre om man känner personen ifråga! Plus att man kan komma och hälsa på då också.