OT. Vilken idiot!!
http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.1414534-overgiven-katt-matades-via-brevladan
Hur kan man få för sig att göra såhär? Det borde införas något test för att man ska få skaffa djur. alla bör verkligen inte få ha några.
Det finns ju idioter som slänger ut sina katter med och de kanske har turen att någon hjälper dem, men denna katt var instängd och som tur var matade någon den genom brevinkastet.
Blir så besviken på mänskligheten
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Ja, vad säger man. 
hoppas kissen får ett hem den förtjänar. Ok, det var nog inte ägarne, som matade via brevlådan. Då hade hon lika gärna gått in. Måste varit någon okänd som hört jamanden och gjort vad den kunde och trodde var helt rätt. Vem vet, den snälle räddaren kanske räddade livet på kissen….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Såg på RSPCA för nåt år sedan. Då stängde en man in en kattunge i ensam i en lägenhet för att se hur länge den klarade sig utan mat och vatten som ett "kul" experiment. Gissa hur sugen jag blev på att först misshandla han grovt sen göra samma sak mot han?
#3 Jag förstår inte hur de i RSPCA kan hålla sig professionella. Jag hade nog slagit till alla som jag fick husranskan hos…
Speciellt de som säger: jag skulle ta med dem till veterinären imorgon… Ja visst hur många gånger har man inte hört den förrut???

#4 Jag hade nog "råkat" ha en stor van med tortyrredskap om jag jobbat där. Det hade varit underbart att hjälpa djur som dem gör men jag hade nog slått dem som varit dumma.
Stackars kisen
Hoppas att den blir omplacerad och får ett bättre liv nu.
ja vansinningt om man gör en sån sak i experimnetsyft. USch. MEn som agt, den som gav katten mat via brevlådan var nog bara någon, som inte visste hur den skulle göra och bara ville hjälpa. Så tror jag i alla fall. OCh att kranen var på, det betyder ju, att den som ägde katten måste ha satt på den. För det är väl sällsynt med så kloka katter, att de kan sätta på en kran…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....