Katter iFokus

Katter

Etikett: allmänt-kattprat
Läst 2242 ggr
chilisalsa
0

Favoritställning med kissen

Hur vill eran kisse ligga/vara/gosa med dig när ni är tillsammans ?

Min ena har kommit på att det är vansinnigt mysigt när jag halvligger tvärs en fåtölj och kör lite dator  att ligga mellan benen bakom datorn… varmt antar jag. Och otroligt mysigt för mig ! Glad

Medarbeterare på Kost

Imitra
0

Den där rubriken var lite rolig.. Cool

Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk

Madamej.blogg.se

IceJossan
0

Hahahaaa kan du inte ändra rubriken xD

Mina katter ska kramas i famnen - Ronny ska sitta upp och Ragge ska halvligga med ryggen mot min högerarm. Då är det bäst.

[Maine]
0

Håller med, kul rubrik! ;)

Här är det som bäst när honan ligger så tätt intill mig som möjligt, varmt och gott blir det.. Hanen ligger gärna på min mage och nosar på mig ;)

SaraC
0

Min ena älskar att krypa upp bakom mig i datastolen. Där ligger han sedan och buffas och knuffas. Ligger man på soffan kan de komma och lägga sig på en stund, men annars är ingen av dem förtjusta i att vara i knäet eller famnen även om de gärna vill vara nära oss och gosa.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

chilisalsa
0

Vet inte hur man ändrar… Skäms

Förutsätter att ni har lite fantasi och humor iaf !Flört

Medarbeterare på Kost

[Maine]
0

Ja jösses, det måste man ha här emellanåt! ;)

[Shaiya]
0

I mitt hem kan vi aldrig gosa med enbart katterna utan det blir hundar,illrar och allt vad man nu kan tänka sig så det blir lite klumpigt men en katt sitter alltid på ryggen och spinner,mjölktrampar och den andra katter sitter gärna på sidan och blir klappad ev vill han sitta på bröstet av matte och husse och smygspinna en riktig lite pussgurka…

[Daisy-Moa-Elsa]
0

#5 En sitevärd eller Medarbetare kan alltid ändra, men varför då? Var väl lite roligt med en rubrik som fick en att hajja till och sen le Skrattande

[Maine]
0

Det är ju klockrent! ;)