Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 2900 ggr
Cazzos
0

Bellyscratch

Gillar era katter att bli kliade på magen?

Min katt Noggis älskar sånt Skrattande

AgnetaB
0

Min gillar att man smeker försiktig. Han är så söt för gör man det så börjar

han spinna o slutar putsa sig om han gör det.  Han är gudomligt snäll o jag

brukar blåspussa honom på magen som man kan göra med

människobebisar.

Då hör man också hur han börjar spinna.

Hittar nog inte en så snäll katt igen  tyvärr.

donnacorleone
0

Jag "blåspussar" min också! :-) Så himla mysigt.

Mona22
0

våra älskar att bli klappade på magen, kan hålla på hur länge som helst.

LindaKarlstrom
0

Min älskar det oxå, både att smeka mjukt och att klia hårt. han börjar tokspinna och tvätta mig :)

ala02
0

Min ena njuter av det men den andra tycker inte om det.

[Emma--]
0

Mina tycker om det. Det första Greta gör på morgonen är att slänga sig på golvet och spinna. Och då vill hon att man ska klia henne på magen och på huvudet, gärna samtidigt.

Cazzos
0

Min katt brukar typ ligga på sidan och sen så börkar jag klia honom på sidan av magen och sen så bara slänger han sig ner platt på sidan med bakbenet i luften och vill bli kliad på magen Skrattande

Och framtassarna i luften likaså. Det är jättegulligt.

Cazzos
0

Min katt brukar typ ligga på sidan och sen så börkar jag klia honom på sidan av magen och sen så bara slänger han sig ner platt på sidan med bakbenet i luften och vill bli kliad på magen Skrattande

Och framtassarna i luften likaså. Det är jättegulligt.

[ingvarisbjorn]
0

Haha, hittekatten jag är akutmatte åt just nu gillar att bli kliad på magen - en liten stund. Sedan sätter instinkterna in och han vill bara bitas Flört

Cazzos
0

#9 Det var en katt på ett katthem som jag praoade på som älskade att sitta i knät och gosa men utan någon förvarning så sätter han gaddarna runt handen.. men han bet väldigt löst.. Man fick en chock dock och blev lite rädd haha

Han var jättesnäll :)

[ingvarisbjorn]
0

#10 Samma här, det är inga hårda bett, känns som när en kattunge gnager ungefär. Annars är han hur gosig som helst, ligger i knäet i timmar och spinner Kyss

Cazzos
0

#11 Sånt gillar vi! Tungan uteSkrattande

AgnetaB
0

Ja det svänger fort med vissa katter. Pga att min är såå snäll så har jag klappat andra katter på magen också när de lägger upp den. Inte alltid en god idè kan jag tala om…

Cazzos
0

#13 Vissa katter gillar det inte alls, då kan de nafsa till rejält FörvånadRynkar på näsan

Eller vissa katter som är kittliga på magen brukar oftast slå till en med tassen..

Cazzos
0

#13 Vissa katter gillar det inte alls, då kan de nafsa till rejält FörvånadRynkar på näsan

Eller vissa katter som är kittliga på magen brukar oftast slå till en med tassen..

IceJossan
0

Mina/mina pärons katter Ronny och Ragge ska gnuggar, skrubbas och rufsas på magen - ju hårdare och fortare, desto skönare! Mothårs är dessutom kalasskönt att bli klappad :)

Cazzos
0

#16 Jag brukar ta det försiktigt med min katt eftersom att jag brukar ha långa naglar och vill inte flagna upp huden på honom Tungan ute

IceJossan
0

#17 Ju längre naglar jag har desto skönare verar mina grabbar tycka att det är, haha :)

Cazzos
0

#18 Tungan ute

[Thiah]
0

Vår hane gillar det inte. Han är världens goaste men om det är någon annan än husse som rör mage och bakben så får dom skylla sig själva. Matte kommer lite lindrigare undan än de flesta men helt säker går hon inte.

AgnetaB
0

"20

Så har jag också förstått att man måste kolla av med nya katter för vissa

gillar det ej alls. Vissa gillar det ibland men en del alltid som min.  Om min ej

gillar något så går han bara undan, skulle aldrig nypa till mig el säga ifrån.

Det har jag märkt att andras katter gör om man hälsar på. Jag har blivit så

bortskämd men nu vågar jag knappt klappa på andras för de är så muttriga.