Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1291 ggr
NaimaG
0

BJK huskattsbevis

Jag läste en gång på björkstakattens hemsida att huskattsbeviset kommer börja kosta snart istället för att vara gratis men jag kommer inte ihåg från vilket datum/år det kommer börja kosta. Någon som har koll på när och hur mycket?

Mona22
0

Har inte hört att det ska kosta men om det gör det så börjar det nog vid nyår isåfall.

Signe-Jonna
0

Från och med januari 2011 kommer huskattbeviset kosta 150:- . Men än är det ju långt kvar på året så om du skaffar det i år kostar det ju ingenting.Glad Mer info. finns på SVERAKS:s hemsida.

NaimaG
0

#2 Tack så mycket. Jo jag skaffar det i oktober måste bara ringa klubben och prata om detta med att man ska ha med id-märkningsbevis när man skickar in ansökan har liksom inte sådant till mina katter men det kanske räcker med kopia på reggpappren? någon som vet?Obestämd

EddaM
0

De är reggade på skk va? Då borde du kunna få kattens nummer från dem på något sätt. Men prata med klubben du eller sverak direkt, detta måste ju vara en fråga de har fått innan!

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

NaimaG
0

#4 Jo de är reggade alla tre i skk, papper på reggnr från SKK har jag redan men det är värt att kolla upp med klubben för säkerhets skull.

EddaM
0

Jaha, ja har du redan regg nummren så är det bara att kopiera pappren från skk o skicka in med anmälan om huskattsbevis pappret. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z