Katter iFokus

Katter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 567 ggr
evamojje
0

Godmorgon lördagen den 27 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trots att jag bor i denna vackra stad och på enligt mig iallafall den vackraste malmen södermalm, så blir jag alldeles tagen över hur vackert det är i stockholm med alla snö. Efter att inte ha kunnat sova så gav jag upp och klev upp, pälsade på mig en massa kläder och tog mig en promenad imorse. Det var kallt men skönt *L* och otroligt vackert och stilla, kl var ju bara 5 *s* så det var ju inte så många ute.

Var ute och storhandlade i förrgår och det var större delen av dagen. Fick värk av allt bärande och knallande.

Så därför har jag inte kunnat sova det värker i hela kroppen men det var det värt har nu en skinande ren lägenhet och mycket ren kisse ;-). Så idag blir det vila och kanske läsa någon bok.

Ha en fortsatt trevlig helg Glad

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Veduran
0

Oj Eva det var verkligen att ta i, passa på att vila ordentligt idag då:)  Och håller verkligen med dig att det mesta blir så otroligt vackert när det ligger gnistrande snö över träd, buskar och hustak.

Mina planer för dagen är att rengöra kylen…

Denna kommentar har tagits bort.
EddaM
0

Hej hej på er alla. Idag så har jag tvätt dag vilket inte är så roligt. De små äter och växer och är såå söta. Snart öppnar de ögonen o blir ännu sötare=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

tutten
0

hejhej. Jag har nyss varit i stan med mamma och handlat en massa katt-prylar! Borste, leksaker, kattlåda (en sån med tak och lucka), matskålar osv :) längtar tills imorrn då jag hämtar kissen ^^, hadet bra allihopa!

sofie

Pia
0

Jag är solokvist hela helgen, skönt tycker jag som har planerat att städa lite och ligga på soffan och dricka te samt se på film. Dock går ju klockan alldeles för fort…:/

Lyckade precis bränna vid kakor i ugnen också, attans också:(