Katter iFokus

Katter

Etikett: allmänt-kattprat
Läst 817 ggr
sandras-tiger
0

Att ha påsk-pynt eller inte, det är frågan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Jag och min sambo skulle, detta året, försöka att ha lite påsk-pynt iaf. Men precis som jag befarade är detta en omöjlighet i vårt hem. Jag fasar nästan lite inför julenSkrattande.

Mina damer och herrar; Nappe & Tiger vs Påsk-pynt

Tiger tycker att det var bra av matte att ta in lite snacks=)!

sandras-tiger
0

En mattes försök att sätta fjädrar i Påsk-pyntet

sandras-tiger
0

En mattes försök att sätta fjädrar i Påsk-pyntet

sandras-tiger
0

"Sweet matte! Leksaker!!!"

sandras-tiger
0

Tja påsk-pyntet höll i ca 1 minut innan huliganen Nappe hade rivit ut det igen! 

Tiger njuter av de fin-fina leksaksfjädrarnaGlad

sandras-tiger
0

Nappe i farten…

sandras-tiger
0

Åh nej…Tiger rev ner allt pynt!

blondifire
0

"klart när matte ställt det så fint på golvet,klart det är till ossFlört"

S*Winsnes Wilda

sandras-tiger
0

*Pust*

"Du skulle bara ana matte vad trött man blir av allt pynt"

elyse
0

Hihi! Vi har inte så mkt pynt efter högtider. Julgran har vi vid jul, men det är bara att acceptera att kulorna på grenarna längst ned mystiskt försvinner… :D Vi har stabilt året-runt-pynt istället.

Snurpan79
0

Jag kan inte ens ha blommor på bordet utan att katterna är där och leker, så påskris med fjädrar skulle inte bli långvarigt hemma hos oss. De ser ut att ha kul på bilderna dock. :)

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Tufvans
0

Hos oss är det helt omöjligt att ha något pynt framme, det blir inte långlivat. Så julgranen brukar stå utomhus och påskriset står i uterummet, lite jul/påskprydnader står bakom glas i bokhyllorna.

Härliga foto på dina busar. "Jätteroligt påskpynt du fixade, matte!" Skrattande

majvi
0

Katterna måste ju få roa sig dom också-men jag har inte i vatten till påskriset längre. Kycklingarna som jag hängde upp i riset är ett minne blott, men de hade kul så länge de varade.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

[nadvard]
0

Allt pynt går bra hemma hos mig UTOM fjädrar, min katt är galen i dem. Men julgran och allt sånt går bra :)

Calico
0

Haha.. känner igen mig. Tyckte att det skulle vara mysigt med lite påskpynt, katterna gillade det också. Nora slet ner alla fjädrar hon kunde hitta och till slut så var det bara att ge upp.

/Matilda

[nadvard]
0

Det är tur för busarna att de är så söta ;)

LinaK
0

#0 Så fina bilder Sandra :) Tiger och Nappe ser ju ut att trivas så bra. Vi saknar Tiger här hemma faktiskt. Men han har nog glömt oss nu Flört Och nej det går inte att ha påskfjädrar i riset när man har katt. haha. har själv försökt men Polly var där och knyckte. Så det får stå ute på balkongen!

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se