Sheri och Greta, devon rex

vilka fina kissar, och bra pälsade också
. vissa devon brukar vara lite nakna.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#6 tack :) Jo, Sheri har varit lite naken tidigare men har äntligen börjat ha rätt bra med päls.
Dom är jättefina, jag tycker så mycket om den rasen! Vill hemskt gärna ha en rex nästa gång. De är ursöta båda två, men Gretas lilla ansikte tar nog priset 
Hur gamla är de? syskon?
Rasen är helt underbar :)
De blir 2 år i maj. :) De är syskon, men är helt olika. :P Både utseendemässigt och i beteende.
Åhh då är de i samma ålder som mina katter. De blir 2 år i februari och mars.
De är helt bedårande dina katter! Vill verkligen ha en liten sötis jag med. 
Okej, vad har du för katter? :)
Haha tack ^^
´#0 jätte söta :) ser ut att ha en krullig päls som en nyrakad puder, aldrig träffat en rex lite nyfiken på klappa o se hur dom är.
#12 där har du en kattras jag vill skaffa mig sen :) en britt ursöta passar mig men ser ju att du har en somali den är ju fin med ser så coola ut lite fulla ifan med på ett bra sätt :) med andra ord ingen tristkatt :D
#12 vilka sötisar :)
#13 Vissa tycker att det finns en likhet med deras päls och pudlars päls :)
#13 Tack tack! :-) Jo britter är söta, men precis lika busiga som somalis, åtminstone är vår britt en galen katt. Och somalin är mer som en hund än en katt faktiskt. Han svarar på tilltal, leker helst med pinnar och sitter och vaktar som exempel.
Greta är underbart söt! Nu är jag cornishmänniska, men devon är också för härliga! Riktiga sötnosar!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#17 :) cornish är också fina, min svärmor har en vit cornish som är hur mysig som helst! ^^
Men cornish rex har nästan härligare päls än vad devon har. Devons är ju lite mer sträva tycker jag.
# 18 Ja, precis. Jag har ett helt gäng cornishar och just nu en dräktig cornish i knät. Man kan inte sluta klappa den mjuka pälsen :)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
19# så snart kommer det bli massa små mysiga kattungar också :)