Bildtråd; Första bilden på dina katter.
Man lägger upp den absolut första bilden man tog på sin katt (någon bild vid första fototillfället), alternativt någon som är bland de första bilderna man tog, ifall man inte hittar en bild från det absolut första fototillfället.🐱
Smille är 14 år gammal och jag var 5 när han flyttade hem till oss, så jag har inga bilder från när han var liten och jag kan omöjligt veta vilken bild som är min första/bland de första.. haha!
Men den här är tagen för många år sedan och den äldsta jag kan hitta på min externa hårddisk till och med. (2007)
#17 men åh så fina :D det är inte sphynx lr? (kass på raser, men så fint med så stora öron!)
Tror det är första bilden då han flyttade in, iaf från det första fototillfället :) Liten och tanig. Han var 3 år när han hittade hit.
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
Min lilla mystra när hon myst in sig i bokhyllan bredvid mig och datorn första kvällen ^____^
Medarbetare på Datorspel I Fokus

#18 Ja, de är hur söta som helst mina små ufon. Jag är inte heller så bra på raser men de är cornish rex
Detta är första bilden på Charlie, någon timme efter att han flyttat till oss. Han var c.a 16 veckor då 🙂 Vi hämtade honom senare för att vi höll på att flytta.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Och här är första riktiga bilden på Esme. 12 veckor gammal och ett riktigt charmtroll 😃
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Lilla Fluffis dagen då vi hämtade honom <3
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Evora var lite för sig själv i början. Ville inte sitta kvar i knät och utomhus så gick hon hellre ut på äventyr än att umgås med oss. Men en dag i maj 2011 efter ett regnväder så kom hon in och satt i mitt knä en lång stund och myste. Jag tog tillfället i akt och tog en bild. Idag följer hon oss som en hund och är världens bästa kompis :)
..o såklart blir bilden sne fast den är rak på datorn
Menmen..
Göte på väg hem :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Nå, nu syntes ju inte mycket av honom - här är han direkt efter hemkomst istället 😛
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Översta bilden är på våran Pixel. Är tyvärr inte första bilden då jag inte hittar den. Hon är 2v där.
Andra bilden är på Traxxas. Svartvita bebisen längst till vänster.Blev tyvärr kejsarsnitt på Tyra(mamman)
Båda är uppfödda hos oss.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus