HJÄLP MIN KATT SPYDDE UPP ALLMAT
nyss så hörde jag henne jama högt och sen kräktes hon upp all mat, hon fick vanligt lammkött igår och idag och fick upp allt nyss! vad är fel!!?
Mon Petite Chouchou♥

Katter gör så ibland.. antingen så har de ätit något dåligt eller så är det något som irriterar magen
Om den sen inte visar några sjukdomstecken är det ingen fara på taket.
Och de lyckas alltid spy på bästa mattan!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
#1 hon verkar att ha ont i magen för hon jamar forfarande och spinner inte som vanligt
kanske kan d vara för hon åkt bil idag?
Mon Petite Chouchou♥
#2 Om inte katten har åkt bil tidigare så kan hon ha blivit åksjuk.. Håll koll på så att katten äter/dricker framöver och att hon inte spyr mer.. Tycker du att det verkar som att hon har ont nånstans även imorgon så tycker jag du bör kontakta veterinär via telefon och rådfråga :)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Hon har inte ont längre, hon kanske hade ont i magen som man brukar ha efter att ha kräkts … Hon beter sig som vanligt nu men snorar väldigt mycket och verkar fösa ut det hela tiden..
Mon Petite Chouchou♥

Bilåkning kan vara både psykiskt påfrestande för vissa katter samt göra dem illamående/åksjuka!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Ring Agrias veterinär, det kostar 60 kr per samtal. 0900-100 51 61
Har för mig jag såg i någon annan tråd att TS inte bor i Sverige, men ring din veterinär och kolla..
Själv gissar jag på åksjuka..
#7 Precis. Studerar utomlands just nu.
Får se hur det går med henne, just nu sover hon. Hon verkade inte kunna få nån blund i natt :(
Mon Petite Chouchou♥
#4 En enstaka kräkning är inte något allvarligt. Om hon snorar efteråt kan det vara för att hon är ovan vid att kräkas och fått kräk i nosen, som min Oberon brukar få.
Sajtvärd Katter iFokus
#9 Tänkte också det..
Första gången jag har katt, så blev lite rädd :|
Mon Petite Chouchou♥