Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 737 ggr
Pia
0

Ny grupp i forumet: Vila i frid

Enligt önskemål har jag nu lagt till en grupp i forumet som heter "Vila i frid" (R.I.P). Jag har även flyttat de inlägg som passar där till den gruppen.

Om ja, om nu någon undrar, rubriken är till för de sorgliga avsked vi tyvärr en dag är tvungna att ta av även våra älskade katter…

Sessan1
0

Låter som en bra idié, Pia!

/Sessan1

kunde inte sova förrut men nu ska jag försöka igen, är så trött i ögonen!

Nattinatt igen då!

Pia
0

Tacka Mymlan för idén, jag hade faktiskt inte funderat över att en sådan rubrik skulle kunna behövas, så jag är tacksam för tipset:)

Hopaps du fick lite sömn sedan, Sessan!

Jenna-Gun
0
Pia
0

Vad fint, Jenna…

Vildkathan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har gjort en hemsida om min älskade Zuzanna som tyvärr somnade in 20juli-06…

http://www.zuzanna.moonfruit.com/

Ägd av S*Zaxofragas Zigge

Pia
0

Välkommen till Katter, Vildkathan!

Vad fin hon var, din Zuzanna! Och vilken fin text du skrivit om henne…

Vildkathan
0

Tack :)

Jo, hon är vacker.. har svårt att skriva -var- istället för -är- fortfarande…

Titti
0

Vildkathan. Fint skrivet.

Jag vet hur det känns. Hur tom man blir och maktlösheten. Min dog av ålderdom, men ändå vet jag hur det känns.

Tittar fortfarande efter gamla kissen när jag kommer hem. Och glömmer bort ibland att hon tassat iväg till katthimlen.

Säger fel på namnen gör jag också, istället för Vimsan (våran nya kisse) pratar jag om Miran.

Vildkathan
0

Ja, man vill inte tro att det är sant. Att hon verkligen inte finns i min lägenhet, hoppa upp i min säng när jag lagt mig och kuttra/spinna samtidigt buffa med nosen eftersom hon vill in under täcket, ligga tätt tätt intill mig.

Jag hämtade ut bilder på henne igår, då jag hade haft henne ca en månad…. Jag kommer aldrig glömma henne…. mitt allt.. mitt hjärta, mitt liv, min kärlek.

Pia
0

Mitt i all sorg så är det ju ändå så, att det är bättre att ha den fantastiska förmågan till sådan kärlek (till djur, till människor, till allt…) än att aldrig få känna känslan…