Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1359 ggr
Mullemu
8

Bilder på era "Stadskatter" :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"Skogisarna" har ju fått en egen tråd så då ska väl "Stadisarna" få en också. Dags att vis upp era små "betonggrisar". 😉

Har inget superbra foto själv men denna bilden har åtminstone en betongtrappa featured.

Mullemu
0

Men varför hamnar mina foton på sniskan hela tiden! 🤔

grandma
1

#1 Be sajtmedarbetarna vända på dem. 😃

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

Mullemu
0

Tack för tipset. 🙂

EddaM
4

Norska skogkatten Leo ute på promenad, tyvärr finns han inte längre med oss idag men han älskade att gå ute i sele och hans son Fengari har ärvt detta utav honom och är som en liten hund ute ♥ Men tyvärr så hittade jag inga bra bilder på Fengari ute så jag får försöka fota en dag =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

[Lilyz]
4

Stadisen Lily sitter i baren och kikar ut över sin stad 😃

Katthemsmatten
2

Å min favoritras - Stadis! Mycket tjusiga och goda representanter för rasen i den här tråden ❤️

Medarbetare Hittekatter iFokus

Mullemu
3

#4 Åh, en Norsk Stadkatt. Fin! 😃

Mullemu
4

Betong på riktigt.

Katthemsmatten
3

#8 Äkta Urban Semi Long Hair 😉 Stilig!

Medarbetare Hittekatter iFokus

grandma
5

Äkta Södermalmsburma tittar ut över takåsarna

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

kanelbullen_92
3

Här är min lilla stadskatt ute i koppel för första gången. Ingen höjdare tyckte hon :(

AnnikaMargareta
3

Mina kissar har hunnit bli nio månader nu och älskar balkongen,  springer runt och busar hela tiden. Tur att de är två

AnnikaMargareta
3

och kisse2

Gatukorsning
4

Född under en balkong i en av Stockholms förorter för två år sedan så är hon en äkta stadskatt!

Numera är denna tuffa (nåja…) svartpadda bosatt i västerort där hon älskar balkonghäng med matte och spaning mot Kungsholmen!

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

Nilla_93
2

Jag har en liten stadskisse på 6-7mån. Vi bor på 5 våningen utan balkong men har jätte stora fönster och breda fönsterbräden  där lillkissen ligger å tittar på fåglar å alla fyllon som vinglar därute. Hon hatar ljud av bilar så de blir inte ofta vi går ut men hon jamar inte heller och stressar upp sej för att hon inte får gå ut hon trivs inne här. Men när vi åker hem till mina föräldrar varje helg är det en som jag hade en annan katt, I bilen sover vi hela vägen så att man ska orka me bus och lek. När bilen stannar börjar det ett jätte liv i buren NU SKA JA UUUT. och då får hon springa fritt ute på gården både hos mina föräldrar och blivande svärföräldrar.