Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 970 ggr
Djurälskaren87
0

Kattdödare i Skellefteå

Djurälskaren87
2

Detta är ena katten som hittades i busskuren, den andra hade utpekade ögon o den tredje hade gm tryckt in i postfacket i skolans bibliotek!!! Han måste åka fast och få vård!!! Håll era katter inne i burträsk!!!!

grandma
2

Vill inte ens titta på bilden. Förstår inte meningen med det? Det räcker gott med att läsa om det i media. 😮

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

Djurälskaren87
1

Visste att någon skulle gnälla om bilden! Titta inte då. La upp den pga att man inte ska blunda för verkligheten o att vi har att göra med en mycket sjuk gm som gör detta. Det är tragiskt nog såhär de ser ut.

Djurälskaren87
1

Tog bort bilden för att slippa gnäll om den

grandma
4

#2 jag sa ju att jag inte vill titta på den och har inte  gjort det heller. Det är inte att blunda för verkligheten, det tillför bara inget annat än ännu mer vämjelse över det som sker. Jag gillar inte att titta på krigsdödade eller torterade människor heller, det betyder inte att jag inte bryr mig  eller blundar, tvärtom, jag orkar bara inte ta in hur mycket som helst.

// Nalle Puh// 

Djurälskaren87
2

Nu är den borttagen så nu återgår vi till texten …

[Emma--]
1

Nej det lär aldrig ta slut. 
Inte alltid det är någon som är sjuk och plågar djuren heller, utan helt enkelt bara tycker det är skadedjur. 

Tragiskt i alla fall.

Djurälskaren87
0

Vad de än är så skall han åka fast

[Emma--]
2

Är tack och lov ingen som plågat dessa katter! 

http://norran.se/2013/05/burtrask/ny-uppgifter-om-katterna-i-burtrask/

vinteralvan
3

#9 Men likväl är det sjukt. Vem är det som stjäl döda kattkroppar och placerar ut på olika stället? Kräks

[AndreaPirlo92]
2

precis som kattdödaren i göteborg… och det värsta är att folk verkar ta efter honom…

grandma
1

#10 Ja det är helt galet, uppenbarligen är det någon som inte har alla indianer i kanoten.

// Nalle Puh// 

[Emma--]
0

#10 Jo det kan jag hålla med om.