Lek: Vad tänker katten?
Såg denna på en annan ifokus-sida, djurfoto, och tyckte det var så kul, så tänkte jag kunde dra igång en här också fast med endast små söta katter! 
Såhär förklarar Lurvas11 det, och tänkte jag kunde låna texten:
Första personen lägger ut en bild. Då ska personen efter skriva vad man tycker att djuret ser ut att tänka/ säga. Sedan lägger den personen också ut en bild.
Så här:
Person 1: Lägger ut en bild.
Person 2: (exempel:) "-Hallå! Jag ser inget!" + Lägger ut en bild.
Person 3: (exempel:) "Vad är det där?!" + Lägger ut en bild.
Osv.
Om ni inte förstår, så fråga bara! 
Jag börjar med första bilden:
#1 haha, jag tror det! :)
"Jag kan bara INTE förstå hur jag inte kan få tag på dom…"
"MATTE, MATTE?! HAN FÖRSÖKER TA MIN LÅDA?!"
Det är möjligtvis inte min gamla Kjell som sitter i lådan heller? Annars har du en identisk katt som Kjelle-gubben :)
"Alltså… Hrmm… Hur kan dom vilja ligga där i… Hmpf, lortgrisar!"
- Upp med händerna!
- Ja, ja, skada mig inte, jag har inget kattgodis!
"Mmh, mat.. Godis… Aah, kalkon, åh! Åh?! Titta där, en heeeeel stek till baaara miig…" *drömmer*
Tass! så gulliga kissar ^^
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
"Oh-my-god! Du har typ stööööörsta loppan ever där!"
Och hur gör jag nu…
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
flytta på dig,bara jag ska bara vara med på bild.
“It's easy to look at people and make quick judgments about them, their present and their past, but you'd be amazed at the pain and tears a single smile hides. What a person shows to the world is only one tiny facet of the iceberg hidden from sight. And more often then not, it's lined with cracks and scars that go all the way to the foundation of their soul.”
― Sherrilyn Kenyon, Acheron
- Tack för granen matte!
Bort med kameran jag vill vara i fred
#53 glömde bild
#57 - -Näe, nu blev jag ledsen…
Matte sa faktiskt att det där är min sida av sängen! Du får sova med Husse på andra sidan! Flytta på dig!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Hoppsan, nu hann visst Ratzo före… Men mitt citat kan ju passa för Ratzos bild också eftersom den ser ut att blunda.
Jag skall nog ta dig
Skall jag faktiskt äta med detta
#93 hann före, nytt försök nu då
#99 "Robin Hood! ZZZZZzzzzZZZZ, jag ska ge honom…. ZZzzzzZZZZ"
Tjänstehjon åt Bröderna Bus
Vill någon vara snäll och släppa in mig
stå inte bara där och stirra, släpp ut mig.
“It's easy to look at people and make quick judgments about them, their present and their past, but you'd be amazed at the pain and tears a single smile hides. What a person shows to the world is only one tiny facet of the iceberg hidden from sight. And more often then not, it's lined with cracks and scars that go all the way to the foundation of their soul.”
― Sherrilyn Kenyon, Acheron
Vad är det för förbaskad strypsnara matteeländet fått för sig att jag ska ha?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag lovar att det inte var jag som åt upp fläskfilen, titta, den går ju inte in i min mun!
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Attans vad det kliar i örat!
Fader katt som är i himmelen, helgade vare dina möss…….
Den grönländske jättepantern smög sig sakta mot de ovetande eskimåerna, med ett vigt hopp flög han in i igloon och….oj, hej matte, jag..ehh…vilar lite bara.
Vaddå du vill sitta??? Köp en egen j****a fotölj.
"Matteeeeeeee!!! Nåt slemmigt håller på att krypa in i baken på mej!!!"
Tjänstehjon åt Bröderna Bus
Du ska nog allt flytta på dig
Jag förstår inte varför matte gapar när jag ligger här på den rena tvätten. Jag pressar den ju!
"Vad är det här för spännande röda bär?"
Titta matte vad fin jag är
Då ska vi se… Mmmm den ser god ut
Suck! Nu har ungarna lekt med limpistolen igen. Ska man behöva sova med ett öga öppet?
Matte den här stolen är lite för liten