Katt & Grand danois
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Måste bara visa ett klipp på när min grand danois och min katt leker med varandra! Såhär kan de hålla på hur länge som helst :P Tycker det är så sött
Medarbetare på Hundar.ifokus
Det står att klippet inte är tillgängligt.
Prova trycka här istället :) http://m.youtube.com/watch?v=nUmoRnvbUKA
Hihi, David och Goliat! Söta :)
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Otroligt söta! Och otroligt fina båda två oxå! :)
Haha! Tuff kisse! Gulligt när katten försöker nå genom att ställa sig på hundbädden. ^.^
Ordmärkeri är den lindrigt intelligentes sätt att hävda sig
Hahaha våra underbara djur. Tänk vad mycket glädje de ger😃.
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Tack alla :D
#6, nämen ååh så fräckt! Likadan färg på båda två :)
Ja visst skänker de en glädje 🙂 Aldrig trodde jag att jag skulle älska en katt så mycket som jag gör. Han är min första katt och jag har alltid varit en hundmänniska. Trodde inte de blev så speciella och personliga men där hade jag fel.
Från och med nu kommer där alltid finnas minst en katt i mitt liv =)
Funderar på att skaffa en kompis till Felix, men man ska ju ha tid och råd för de djur man redan har. Jag tror inte att han tar någon stor skada av att vara ensam katt. Han blir ju så bortskämd med lek både av mig och min hund Klenod. Vi tränar tricks någon gång i veckan, så han blir ju tömd på energi :)
Han verkar må superbra ju =)
Har tänkt en del på det för att någon av mina kompisar har sagt att det är fel att bara ha en katt/katter kräver en artfränder i sin närhet… MEN jag vet att det inte bara är jag som har "bara" en katt.
Katten är ju egentligen inget flockdjur som många tycks tro. Finns säkert något på google om det. Men det är ju som med det mesta, det är olika från individ till individ. Min katt grät av att vara ensam så jag har skaffade en kompis till henne.
Din Felix har ju Klenod och de verkar ju trivas alldeles förträffligt tillsammans. Tror inte du behöver oroa dig😃.
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//