Katter iFokus

Katter

Etiketteravelgenetikuppfödning
Läst 834 ggr
Mantissa
7

Elsa har blivit mamma!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fyra ungar blev det. Såå skönt att allt gick bra! Ser ut att vara två bruntigré, en svarting och en svart med vita tecken. Elsa är ju blåtigré så jag gissar pappan var någon svartvit förmåga. Hoppas verkligen han har kastrerats nu så det slipper födas fler oplanerade bebisar. Men dessa tre ska tas omhand och förhoppningsvis hitta egna hem inte långt efter deras tolvveckorsdag❤️

Obs detta är ingen annonstråd!

Hanna
3

Grattis. Hoppas det går bra med de små. :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Wezza
1

Grattis 🐱

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

MonicaLagerquist
8

Förstår inte riktigt den här meningen.

"Hoppas verkligen han har kastrerats nu så det slipper födas fler oplanerade bebisar."

Hade du kastrerat din katt hade det inte blivit några kattungar.

Stolt ägare till tre La permer

Hanna
3

Jag tolkar det som att mammamisse är funnen och kastrerad efteråt? Men det bästa är nog om TS svarar på det så det inte blir missförstånd. 🤐

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Josefa
7

#3 Elsa är en hittekatt som togs in högdräktig.

Myrrami
1

Grattis

Mantissa
16

Japp, Elsa är en hittekatt som var högdräktig då hon gick i fällan. Hon har bott hos mig en dryg vecka. Hon ska kastreras, men inte förrän kattungarna är leveransklara då en för tidig kastrering kam påverka mjölkproduktionen. Elsa är nu, och kommer vara så länge hon är kvar hos mig, innekatt liksom mina övriga katter (som naturligtvis ändå är kastrerade).

Mantissa
1

rättelse: Det finns fem små pälsklingar i bolådan (sex med Elsa då).
Två svartigré, en svart, en svartvit och en svarttigréspadda (tror jag)❤️

OberonsMatte
12

Oj, vilken tur att Elsa gick i fällan i tid så att hon slapp föda de små liven ute! Skönt att allt har gått bra och en eloge till dig som tar hand om den lilla familjen nu och ser till att de har det bra!

Sajtvärd Katter iFokus

[helenal]
1

Va fin mamma Elsa är! Ser framemot fler bilder:)

Mantissa
2

Bäbisbild:

Mantissa
5

Bäbisbild: