Godmorgon fredagen den 13 juli
Då var det mulet och regn igen
trist värre. Nu jobbar jag i och för sig men det hade varit trevligt med sol iallafall. Är så himla slut nu har jobbat mycket dom sista veckorna. Men e som tur e ledig imorgon och på söndag. Men först så ska jag jobba i 14 timmar *stön* .
Ha en bra dag
Eva & Mojje & Busan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Ja man bli onekligen less på allt vatten som forsar ned från ovan…:/
För min del blir det nog lite av det samma som igår, ärenden och utflykt.
Instämmer i Eva, Mojje & Busans ösnkan om en bra dag!
har jobbat idag var ingenting att göra så jag fick gå lite tidigare.. skööönt :) försov mig i morse också så dagen började inte bra. Jag slutade jobba klockan 10igår och började klockan halv 8 i morse (halv nio med förseningen) så det blev inte många timmars sömn.
men dagen har inte bara varit en otursdag har hittat ett nytt jobb som jag har sökt till (håll tummarna för mig)
Sen har sambon godkänt en till katt här hemma till 100% (han var lite osäker innan)
En rättelse jag har inte bokat lilla kissen än kan endast göra det efter första besöket som blir om ca 2veckor när busfröt har fått första sprutan med vaccin.
Sen så ska jag bli godkänd av akutgruppen först :)
Det är ju otursdagen! :D
Får väl säga Godkväll jag då!
Gissa vem som blev väckt klockan 09 i morse av ett telefonsamtal? Gissa vem som hamnade på att fara och städa/jobba? Jo, jag!!
- så min dag är i det närmaste förstörd. För tusan, har man ledig dag så har man väl ledig dag. Eller…?? Är ju bra att man har shysta arbetspolare, dom städade endel själva av det som jag egentligen skulle ha städat. Och dom ska ha beröm, för det såg snyggt ut (var ett gäng karlar som hamnade på att städa och jag vet hur slarviga dom kan vara ibland.
)
Har hållit på som en annan "stressgurka" här idag. Varit till banken och tagit ut pengar. Vimsan låg på exakt samma ställe i sängen medans jag var till banken, möjligtvis att hon hade sträckt på benen och vänt sida, min hon låg på samma ställe i sängen i över tre timmar.
Suttit och renskrivit (sådant som skulle vara gjort tills i morgon mitti - senast). Skrivit ut dokument. Och eftersom jag hamnade på jobb så blev min planderade dag tre timmar kortare.
Och så hände det saker i denna socknen för några dagar sedan, och nu håller jag på och lägger ihop ett och ett. Tusan!!! Får olika versioner från flera olika trovärdiga källor. Grrr…? Och hur jag än vänder och vrider på det, så blir jag bara mera och mera rädd.
Men nu ska jag försöka glömma allt det otrevliga för en liten stund och se framåt istället. På måndag ska vi och hämta Jr, så då ska jag fara till Norrtälje bl.a.
Och i morgon ska jag, min sambo och hans mamma (alltså Jr's farmor) fara och se på ett kök - innebär att lilla jag får sätta mig ner och rita om köket (jag har fått äran att planera svärmors kök - jättekul!)
Dessutom höll dom på och riggade stängsel hos mina föräldrar idag, så Jr kommer att bli jätteglad när han får veta att det går kalvar där och betar.
Föresten så har jag satt in några skymningsbilder i mitt fotoalbum. Tagen med min nya kamera. 
Fina skymmningsbilder, Titti :)