tillgivnare efter kastrering??
Det är ju något man fått höra att hanar(som jag har) ska bli så lugna och tillgivna efter en kastrering..ja kastrerade min för ca en vecka sedan o han e helt galen just nu typ jamar massa hela tiden o de gjorde han ett tag innan kastreringen me..vet inte varför han gör så men trodde de hörde till att han blivit könsmogen?? någon som har katt som varit/är likadan eller kan säga om ni tror han blir lugnare he he..kanske de tar ett tag efter kastreringen.
Hormonerna är kvar i flera veckor efter kastreringen
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Plus att även kastrerade katter känner av att det är vår, och blir rastlösa. Och unga katter uppskattar många gånger sällskap av en jämlike.
Ja mina två brittkastrater känner av att det är vår och försöker att para sig med varandra. De är hankatter bägge två 8 respektive 6 år gamla😃
ja okay makes sense ja han har mkt energi bara o jamar så mkt hela tiden hehe..men ja e me han större delen av dygnet så ingen fara me den saken..@sakring2 hehe ok! ja tur att hane själv kanske nu. han har ingen o försöka para sig me iaf haha..tack för svaren !
men e de sant att de blir mer lugna o tillgivna sedan? eller bara en myt??