Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 735 ggr
[Linsenhejhej]
0

Har du en busig katt?

Har din katt någongång gjort nåt väldigt busigt? Eller är den busig hela tiden? Berätta om din katt….

Destany
0

Min han katt som blir 2 år nästa vecka e busig. han får såna fnatt o bara springer runt hela lägenheten o leker med bollar och annat helt själv..han e sällan stilla.. Min andra katt Puma e lugnare men kan oxå få full fart.. ofta leker de med varandra..

refia
0

Min katt mimmi flyger runt i lägenheten ena stunden, sedan kan hon lägga sig och sova i fönstret i timmar…

MiroSputnik
0

Mina busar ibland, men när de var yngre busade de jämt.

Titti
0

Vimsan får busig blick när jag knölar ihop ett pappersark. Sedan är det full fart. Bollar och andra inköpta leksaker är Nollintressanta just nu. Och hon vet att börjar hon busa mitt i natten så då får hon gå ut. Tycker inte om att ha en katt liggandes på golv och klösa på (min) sängbotten Ledsen.
  Har hon tagit fast en näbbmus (har tydligen gott om sådana här) så blir hon riktigt busig. Hon kastar dom högt upp i luften ibland. Jag brukar påminna henne om att hon är över ett år, men det verkar gå in genom ena örat och ut genom det andra. Hon busar ändå Oskyldig.

rulda
0

Båda mina killar är jättebusiga. Dom jagar varandra och brottas. Leksaker flyger åt alla håll och kanter. Men dom är också världens gosigaste :D

[Linsenhejhej]
0

Hehe :D

kemikal
0

Alla fyra kan få sina ryck ibland, men Lillan är värst. Då hon kommer igång klättrar hon längs dörrposterna, och springer runt som ett svart streck. För att i nästa sekund ligga nånstans och tvätta sig som om hon aldrig gjort annat. Pluto leker gärna med saker som ligger framme, han älskar min mobil och Lypsyl… Och ska man bädda ska han "hjälpa till". Kisse är ganska lugn inne, han är den enda som får gå ut också. Grizzly kan få ryck och springa fram och tillbaka, sträcka sig längs fönsterkarmen eller jaga/bli jagad av Lillan eller Pluto.

Huskatten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår hämtade vi hem våra kattungar som är 13v gamla. Vi har också två vuxna katter som är 3 och 4år gamla. De små lever rövare, rejsar och busar som vildar! Sedan somnar de. De vuxna är lugnare men får sina ryck ibland och leker gärna tillsammans med hunden.