Lägg upp bilder på era katter!
jag älskar verkligen katter och jag skulle tycka det är skit kul om ni lägger upp bilder på era katter och säger tillexempel hur gamla dom är, vilken ras dom är och vad dom heter kanske? :)
Jag kan börja!
Det här är min katt som heter Pricken, är 9år och en blandning av norsk-skogskatt och bondkatt.
#1 Nej va söt! :')
Och en till på den helvita hihi! :'D Söt katt du har förresten!
#2 Så fina! :'D
#3 haha, det va allt en charmig kisse det! ;)
jag menade #3,#4 haha ^^
#5 hur söt var inte den då! :')
#6 vilka vackra ögon den har! Riktigt söt! :'D
#9 Riktigt fin!
#10 Men du så söt! :')
#18 Vilken underbar bild. 
Glömde visst skriva åldern. Den lilla är 3 månader och den stora är 6 månader
Alla katter är så otroligt vackra!
Findus. Kastrerad hankatt. Fick honom när han var runt 14 veckor gammal av min sambo, när han flyttade in i huset :) Min "bebis".

---------------------------------------------------------------------------
Fia. Kastrerad honkatt, fyller 15 år iår. Fick hem henne för lite mer än 2 år sedan, när hennes ägare gick bort, hon blev hittat som kattunge av förra ägaren.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Glömde säga att Lova är Hälften Maine Coon och hälften bondkatt, hon har beteendet som en Maine Coon men inte jätte mycket till utseende förutom ansiktet.
Vilka härliga kattor ni har.
Rena nöja att se bilder.Synd att jag kan int ta kort än.Måste vänta nån tid till,att köpa kameran.O lära hur man gör…det är liksåm fördel
#31 Måste bara säga att jag älskar companion cube-en bredvid din fina katt! Är det en låda eller bara prydnad? :)
Vänliga Hälsningar Lina
#39 Det är en kakburk ;)
Medarbetare på Datorspel I Fokus

Förut när jag laddade upp bilder blev stora och placerade under bilden nu blir det en liten uppe i kanten. Hur gör jag för att de skall bli stora igen?
Har du tryckt i (visa bild direkt i inlägget) ? :)
Den har jag inte sätt, Tack