Känner du igen den här katten?
Jag vet inte om man får göra så här, någon får ta bort tråden i såfall! Kopierat från facebook: 2/2 - 2013
Känner du igen den här katten?
**Katten har flyttat in i källaren på Orbaden Konferens och Spa och bott i den sedan hösten 2012. Till färgen är den gråtabby eller bruntabby med vit nos som fortsätter som ett streck upp i pannan. Katten är mycket skygg.
Delningar och hjälp på andra sätt uppskattas djupt!
Vet du vems katt det kan vara? Kontakt sker via 0278-621500**
Var i landet ligger Orbaden?
Sajtvärd Katter iFokus
#1 I Vallsta, i närheten av Bollnäs
Lägg in på Hittekatter i fokus också.
#3 Tack, det glömde jag bort 
Finns det ingen möjlighet att fånga in katten och se om den är öronmärkt eller/och chipmärkt? Det kan underlätta en hel del till att hitta ägaren.
Dem skrev så här på facebook: "Mat får katten på plats men man kan inte påbörja någon infångning då det inte är säkert om katten är hemlös, behövs dessutom en plats för katten att vara på efter katten fångats in"
hemskt att ingen kan göra något..vill bara ta in han/hon i värmen och ge massor med kärlek <3
Om de hade ett hem till den så måste de ju kunna ta in den o kolla chip mm. Annars kan man ju inte fånga några skygga katter. verkar ju så rädd så troligen har den inget hem el ett undermåligt sådant då den verkar bo där.
jag vet 2 katter som saknas i Eskilstuna som ser ut typ sådär så är ju en vanlig färg o tecken.