Gott med majskolv
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Efter jag ätit majskolv så hittade jag senare kolven på matta i vardagsrummet helt rengnagd.. för att hitta tjuven var det ju bara att göra i ordning en till och bjuda katterna på, så avslöjade tjuven sig själv.. 
Hundar är ju annars kända för att äta majskolvar och kunna bli riktigt dåliga av det, så jag är glad att han inte var intresserad.. hade jag vetat att kattrackarn skulle stjäla, och dessutom lämna den inom räckhåll för vovven, skulle jag ju slängt direkt i stället för att lämna på diskbänken.
Åh, vilken sötnos. :D
Mina katter stjäl också majs! Knäppgökar!
Att det är så oemotståndligt.. 

Min katt som jag hade när jag var liten åt sparris och älskade det… Har även haft en häst som älskade salami och after eight… ibland undrar man ju! xD

Detta talar ju tydligt om att katten inte till 100% är köttätare, mina katter äter alla sorters grönsaker, gurka, tomat, sallad osv, men skulle jag ge rått kött, nänä det går inte att äta
Torrisar äts hellre en Mjau blötmat här hos oss
#5 Klart katter är köttätare, men även barfare ger ju ofta (alltid?) lite grönsaker också.. Dessutom kan väl alla äta sånt som inte är lämpligt som föda.. samma katt som är i videon här ovanför tigger tandkräm när jag borstar tänderna, vill dessutom gärna smaka öl och vissa whiskysorter (vilket hon dock givetvis inte får, men enbart på grund av att jag inte låter henne.. för hon VILL verkligen smaka). Det säger ingenting om hennes egen kost eller om vad katter i allmänhet äter eller bör äta.
Huskatten som bor hos mina föräldrar gjorde allt hon kunde för att få smaka på antidepressiva (vilket hon absolut inte fick). Det betyder inte att läkemedel är en del av kattens naturliga kost.