Hur många katter har du?
Jag skulle vilja veta hur många katter ni har och hur ni bor?
Jag har tre katter och just nu en hittekatt så fyra får svaret bli. Har även en chihuahuahane med.
Bor i en 4:a i stan. 100 kvadrat. Katterna är självklart innekatter.
Huskatten Nilsson, cornish rexkatten Näsan, Orientalen Puma och chihuahuan Gizmo, och hittekatten Albert på egen bild.

Har 2 katter i en två på 65 kvm

Jag har 5 katter och bor på landet :)
har två kissar i en två också på 65kvadrat :)

Jag har 2 katter:)
#1 Vilken härlig familj du ser ut att ha!
Vi har två huskatter och en dvärgpinscher i en stor 2:a

Vi har tre kissar o bor i en tvåa på 70 kv. Funkar jättebra!

Jag har tre vuxna och tre bäbisar

3 st huskatter ifrån ett katthem. De är ute/innekatter. Vi bor i en villa på 110kvm o har en stor tomt samt att vi bor ute på landet. Katterna sover inne om nätterna i någon säng.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

4 st katter + en långvarig besökare. de är utekatter och vi bor på landet med 15 minuters gångväg till närmaste asfalterade väg. de vistas mycket i vårt uterum där vi gjort ett hål i ytterdörren.
på bilden: mina gamla töser, lukas och missan
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Jag har 5 katter (2 är ute katter och 3 är ute när vi är med eller liknande) och vi bor i en trea på 75 kv. Vi bor lite utanför stan. Och så har jag en hund:). Mycke djur men det funkar bra, visst har man lite mycket men ingen mår dåligt:). Hihi.

#11 ville bara säga att dom får gå ut när vi släpper ut dom och ska alltid vara inne på kvällen. Tänkte så det inte blir missförståt, dom får gå ut när vi släpper ut dom:). Så säga.

har en katt och bor i en 4ra på 101 km2 vi bor i stan så hon är innekatt. skulle gärna köpa en till men skall eventuellt praktisera utomland nästa år och det är svårare att få någon att ta hand om flera katter så den planen får vänta…en maskad brittisk korthår tror ja det blir…

#11 Ok, förutom 5 katter har jag 2 hundar, 4 kaniner, 3 undulater, 3 akvarier och 1 mus:) Men när man bor på landet är det inte så mkt;) Bor ni i lägenhet?
Kramar/Carro

#14 om du menar mig, så jo vi bor i lägenhet. Det är som lite utanför stan, nära skog och vatten:). Mina katter älskar att vara ute och om dom inte får det blir dom galna:P. Sura och jävliga. Bossen i familjen går runt och spöar alla andra katter om hon inte får gå ut:). Haha.

#15 Haha, bossen verkar vara som vår äldsta katt Tossan ungefär. Så fort det är något hon inte är nöjd över så går det ut över dem andra katterna eller vår omplaceringshund Pyret:)
Förövrig är Tossan en mkt smart katt, ett år för väldigt längesedan så hade vi kattungar hemma som var förvildade. Det var kattungar som bara kommit till oss för att få mat. Alltså var det inte någon av våra katter som var mamma till dem. Iaf så försökte min pappa ta en av dem förvildadekattungarna och gosa med den. Smart va *host*… Kattungen bet min pappa i handen för att han tog den så att den blev skrämd. Då blev Tossan arg på kattungen, flög på den och tryckte ner den i golvet och gav den rejält med stryk. Men inte så kattungen blev skadad, bara fr att fostra den. Tossan hade egna kattungar som var ungefär lika stora som den här så hon brukade ta han om denna kull som var förvildad också. Och även då fostra dem….
En av kattungarna blev helt tam, det var jag som tämjde henne. En annan unge i kullen blev halvtam men höll sig oftast på trädgården och levde ett bra liv till hennes död år 2005, då hon blev påkörd. Sedan var det även den som bet pappa, den kattungen levde inte länge. Han blev påkörd några veckor efter att han kommit till oss. Denna katten var väldigt rädd och man kunde inte närma sig honom utan att han flydde i panik.
Den katten som jag gjorde tam är nu 5 år gammal och det är hon som heter Månssan:) En helt underbar tös som är svart - vit och hur kelig som helst:)
Kramar/Carro
Jag bor på landet, så mina två katter får gå ut för att gå på toa *ler* Snart får vi ju tillökning av en lite padda….
Har 3 vuxna katter alla räddalivet katter. Sen har vi en kullkissar på 3st så 6 katter fast 3 ska ju flytta hemifrån när dom är 12 veckor. Bor på landet i stort hus taget på våren så det ser trist ut katten som tassar på bilden heter Mio och är 5år våran 1a räddalivetkatt. Alla kissar älskar följa med ut å gå på en promenad. Så när jag e ute å går kommer jag med 3st katter dom gillar även åka en lite sväng med bilen för att se sig lite omkring.

Jag har 2 st:)
Den ena(som är rätt 17 år) bor bara hos pappa,i villa.Vår andra (som är 1år) flyttar lite mellan pappa o mammas 3:a.

jag har en liten katt..xD

Har 3 katter o bor i en 3:a på 82 kvm. Mina katter är innekatter.
Jag har 3 vuxna och 1 kattunge, samt just u en stödhemsfamijl bestående utav 1 mammakatt och 4 långhåriga ungar alla otingade
Jag har inga 
Tre busar och vi bor i en radhuslägenhet. Mina kissar är innekatter och går ut under uppsikt.