Vad är du dålig på?
Eftersom att det finns en "Vad är du bra på?" tråd så tyckte jag att vi borde ha en "Vad är du dålig på?" tråd 
Så, vad är du dålig på? ^^
Jag är dålig på engelska. :( Vill lära mig, men det går liksom inte in! Är 14år, så borde kunna bättre. Några som har tips? :)
Jag har faktiskt aldrig haft problem med engelska :P
Går i 8:an & har 9:ans engelska ^^
Men mitt tips är att se på mycket engels film & kanske läsa lite böcker :)
Grejen med att jag startade "vad är du bra på"-tråden är att folk är så väldigt bra på att komma på vad dom är dålig på men betydligt sämre på att komma på vad dom är bra på. Vi behöver positiva saker för att höja självförtroendet och självkänslan. :)
Man kan ju räkna upp hundra tusen saker man är dålig på, tex är jag(och väldigt många med mig) dålig på att flyga flygplan, operera någon, springa 5 mil utan att stanna, osv.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
jag är fruktansvärt dålig på att göra saker jag egentligen måste, tyvärr.
jag är dålig på: laga mat, städa, bli bra på bild, djursjukdomar, datorer, badminton, pingis, fotboll, innebandy, äta bra, träna,
och så vidare.
Jaha, tänkte att jag skulle starta den här tråden bara för skojs skull & man kanske kan lixom hjälpa andra med det dom är dåliga på. ^^
Jag menar ju inte att den här tråden ska få andra att må dålig
Men om den här tråden drar ner på självförtroendet så får man ju helt enkelt låsa den :/
Jag är själv dålig på att hålla mig för skratt
Jag är väl ingen hejare på mat direkt, men jag får la öva ;)
Jag är dålig på att laga mat :P
#2 Ja, får läsa någon bra bok på engelska och se på filmer med engelsk tal och engelsk text. Så får vi se om jag lär mig något. :( Haha… :)
Jag är dålig på att passa tider och hålla munnen tyst vid vissa tillfällen ;)
Stava! Så det skriker om det. Trespråkig skalle är rena mardrömmen i olika sammanhang. 
Jag är dålig på att tycka att jag är bra på något. Dålig på att hålla tiden. Dålig på att ta tag i saker som jag måste göra och skjuter det in i det sista och gör det i sista stunf:( Så gissa om jag stressar mig i onödan.
Jag är dålig på att ta mig till träningen vilket jag verkligen borde eftersom jag har fibro.
Jag är dålig på att plugga, men det har jag kompenserat med att jobba mig upp till mitt jobb som projektledare.