Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 751 ggr
Onslow
10

(OT) Åh, måste bara dela!

Kände bara att jag måste dela med mig!

Vi ska åka och titta på några Ragdoll kattungar strax efter 29 januari! Tjejen verkade jättetrevlig, registrerad uppfödare 20 minuter från oss och svarade tålmodigt och vänligt på alla mina och mina föräldrars frågor. Inte nog med att hon bor så nära och har kattungar så lägligt, hon har också en hane i min favoritteckning på Ragdolls. :)

Så spännande! Mina föräldrar är ännu inte helt överexalterade över tanken på katt men vem kan väl motstå femveckors Ragdoll bebisar?

Kände att jag var tvungen att dela med mig, så spännande! Katten ska ju bli "min" också (mina föräldrar har största ansvaret förstås, men den kommer på min våning i huset, jag kommer vara den som matar och städar och tar hand om den helt enkelt) så det känns jättebra.

Förlåt om ni inte godkänner sådana här trådar men jag är jätteförväntansfull. :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Ratzo
0

Vad roligt, hoppas det går bra :).

I can't drown my demons, they know how to swim.

LoAEmma
0

Klart såna här trådar passar in på katter.ifokus!
Grattis om det blir en ny kisse, jag har precis fått hem en ragdoll-tjej! Hon är underbar :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

UlrikaD
1

Var skulle tråden passa bättre än just här.Skrattande

Mona22
0

Åh så roligt. Det är alltid spännande att hitta en ny familjemedlem. Hoppas ni fastnar för någon som ni tror ni ska trivas med Glad

[Emma--]
0

Spännande :)

Vad hade han för färg då?

Onslow
0

#5 Lila bicolour. :) Och en chokladtabby colourpoint. Inget är ju bestämt än, man kan inte tinga såhär tidigt,  och utseendet är väl inte det viktigaste, men klart det är roligt när de har den teckning och färg man tycker är vackrast!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr