Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1235 ggr
[Bullen300]
0

Min katt lakrits är borta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katt Lakrits är borta. Orkade inte att skriva så här är texten från en fbgrupp jag skrev till.

Lakrits är en steriliserad honkatt som försvann den 27/12-11 i Grythem, Örebro. Hon hade på sig ett regnbågsfärgat halsband med ett blått hjärtformad bricka. Hon bor i Lund men vi var på besök hos farmor och farfar. Hon är öronmärkt med 7001L.

Om du har sätt henne mejla goodfeelingxd@gmail.com eller skicka ett PM här

Hyrrokkin
0

Jag bor långt ifrån Örebro, så kan tyvärr inte hjälpa till i letandet. Hoppas hon kommer till rätta välbehållen!

[Bullen300]
0

det hoppas jag med! jag hoppas verkligen på att räven inte tog henne :/

[Highonbluetomorrows]
0

Släppte ni henne lös där eller rymde hon? Det finns en möjlighet att hon försöker "hitta hem" till Lund eftersom området var okänt. Be gärna din farmor/farfar att sätta upp lappar i närområdet i Örebro, om ni inte redan har gjort det.

Om hon kommer tillbaka så håll hårt i henne och låt henne bara vara ute i koppel när hon inte har hunnit kissa in sitt revir på en plats.

[Bullen300]
0

3# hon är en van utekatt och när vi är där så får hon först stanna inne och vänja sig var lådan är och maten och ja allt helt änkelt. När jag ser att hon är redo så går vi ut med sele och koppel ett bra tag så att hon förstår att det är annourlunda och så.

Jag släppte ut henne på morgonen efter att hon hade ätit. sen kom hon på förmiddan och eftermiddan men hon kom inte på kvällen så jag ställde ut mat,en transport bur med en mysig filt. Sen på morgonen så försökte jag kalla på henne då maten var orörd. Det var då jag märkte att något var helt fel.

Magic Nicki
0

När försvann hon? 27/12-11 står det. I så fall är det länge sen.

[Bullen300]
0

japp det är längesen men tappar inte hoppet för det

[Bullen300]
0

putt