Fin gruppbild, sibirer!
Gud va underbara dom är!! :) Älskar verkligen silver!
(Kissen till höger får gärna flytta hem till mig<3)
Naw så härliga! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vilken fin bild :) kan inte vara det lättaste att fånga en hel kull med kattungar på bild samtidigt :P
Tackar! Tycker själv den blev bra även om jag bara assisterade fotografen:)
#1 Jag älskar också silver o den till höger är ej tingad:)
#3 Gick ovanligt bra kan jag säga på bara 2 personer. Vi tog massa bilder på olika konstalationer i olika korgar så över förväntan. De är ju väldigt snälla också.

Så helt underbart söta <3 Skulle vilja ha allihop 
super fint! jag vill ju bara ha dom, så underbara :)
Usch, jag vet precis hur svårt det kan vara, bra gjort! :) Nummer fyra tycker jag var helt otroligt underbar. Vilken sötboll.

Jättefin bild på jättefina katter:)
Lite kul för jag försökte göra någonting liknande häromdagen med tre chinchilla-bebisar. Slutade med en väldig massa bilder på en tom korg och bebisar överallt.
Superfina!!!
///Mickan
Lljuvliga, som alla kattungar! Fick igår en film från en kompis som påminde mig om varför jag inte vill ha kattungar, hur söta de än är. Granen är ett minne blott
Men den lille marodören, ivrigt påjamad av en lite äldre sambo, är sötare än socker.
Medarbetare Hittekatter iFokus
Tack alla, visst är de söta! Tycker det är lite roligt att ha med lite rekvisita som typ korgar på bilderna men inte alltid katterna delar min åsikt.
Vid gruppbild ska man nog helst vara flera personer o en del passar på då djuren är trötta, fast kan ibland tycka de ser slöa ut då.
Om någon annan har en gruppbild så sät gärna in:)
Så vackra! en helt underbar ras!