Byta mat, samma märke
Ska köpa ny mat imorgon, och undrar om man kan byta mat tvärt om det är samma märke? Har hittills gett dem RC kitten men tänkte byta till ett foder de kan äta "för alltid" typ indoor el nåt. Men kan man byta så snabbt utan att det sprutar ur dem sen? En annan fråga är också om något testat foder sidan "animail" eller foderexpressen? Har ju enbart granngården här med hemskt dåligt urval på båda katt och hund foder. Med vänlig hälsning, Camilla
Har aldrig bytt tvärt men vet att det går fortare med samma märke.
Jag köper mitt foder från Animail och jag tycker det är jätte smidigt, så det rekomenderas.
**MVH Cerrolyn
Jag har också använt Animail är är mycket nöjd med det.

Skippa Rpyal Canin, det är jättemycket spannmål i det. Köp Carnia Lynx, Applaws, Orijen eller liknande bra märken om du måste ge torrfoder, för övrigt är Mjau blötmat superb kattmat. Bra som helfoder, behövs alltså inget torrfoder egentligen. Jag köper också från Animail.
Granngården har både bozita och mjau blötfoder som är bästa kattfodren
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
Okej, men ska kolla på animail om de har något foder jag vill beställa då. Ja de äter mjau blötfoder nu också, men de blir gasiga i magen av endast blötfoder och de verkar inte blir helt mätta av endast det.