Har du sett något liknande ??
Ser att min svart/vita huskatt räcker ut tungan och det börjar rinna ut blötmat som dom fick förut och vatten, en bra pöl med en klump i rann det ut ..
Klumpen var en hårboll så det var därför hon spydde :) Men är det någon som har sett en katt spy utan att liksom låta och trycka på ?? =/
Hon liksom lutade bara huvudet framåt och stäckte ut tungan så mycket det gick och det liksom bara rann trots att det var "massa" i spyan också..skumt
Katten är alltså frisk ! Skriver inte här för att rådfråga angående att hon spydde eftersom jag vet svaret på det utan för att fråga om någon har en katt som spytt lika dant någon gång..
Japp! Här kan både Katten och ena hunden spy utan att hulka. Lagont mysigt när de ligger i sängen eller soffan :P Ingen förvarning alls
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
Okej ! tyckte det var lite skumt för jag har inte sett det förut eller hört talas om att djur brukar/kan spy utan att hulka..Hon har spytt en gång förut och då hörde vi från ett annat rum att hon spyddde…
Åh så mysigt ;P
Jo oftast brukar man ju få en liten varning så man kan leda ner dom, men nog har det hamnat i både säng och soffa. Man får se det från den ljusa sidan, man är tvungen att göra rent! :P
Men varför de inte hulkar har jag ingen aning om, inte tänkte på det.
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
Ja lite brukar dom ju låta iaf, jag skulle inte kunna vara helt tyst om jag spyr haha..Jo det är väl de enda positiva då ;)
Jätte mysko tycker jag, för oavsett om man vill det eller inte så "krampar" ju magen och vill ha upp spyan
Nu blev jag helt plötsligt glad över att mina båda hulkar högt och tydligt… 
5# Hahah :D ja något positivt kanske du inte sett i det innan ;)
Kan säga att när hunden spyr så hulkar han så högt så jag börjar hulka och nästan spyr med ;) Och det kan jag tycka blir lite överdrivet ;P haha
Min katt brukar alltid skrika en stund innan han spyr så vi vet alltid när det är dags och kan flytta honom till badrummet.