Adventskalender för katt!
Min pojkväns mamma är så gullig och ser vår katt som hennes barnbarn så för nån dag sen kom hon med den här adventskalendern för katter!
I varje lucka finns det en liten burk blötfoder och den 24december väntar en överraskning!
Tyckte att det var en rolig grej faktiskt som jag aldrig sett :)
Adventskalendern är från Purina (Gourmet Gold) med som jag förstått 4 olika smaker , hur det är fördelat förkommer inte i texten.
/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus
Jag har sett såna
De var ganska dyra 
Snällt av henne att köpa en sån! Det är nog väldigt uppskattat av katten 
#1, 99 kr tror jag den kostade, men själva adventskalendern är ganska stor så det är inga pyttesmå burkar.
Får se om han uppskattar de, han är ganska kräsen i mat.
Men om han inte äter den här lyxmaten då vet jag inte vad :P
/Elin

#1 Vet inte vad de kostar i din affär men i min kostar de 99 kronor.Jag använder såna burkar när jag har sjuka katter som måste sprutmatas och kilopriset är billigare om man köper en kalender+ att det finns en rabattkupong på en burk i en av luckorna.Ja jag har använt min redan så jag vet.
I mitt ICA kostar en burk 6.90 och kalenderna kostar 99/25=det är 3.96 per burk.
Stolt ägare till tre La permer
#3 haha jag så kan man ju också göra.
Jag fick stränga order på att man inte fick öppna förrän den 1 december av pojkvännens mamma ;)
/Elin
Åh har vart så sugen på den kalendern men blir lite dyrt me tre katter.. du får gärna berätta va de e för överraskning i den *nyfiken så ja spricker*

#3 Det har jag ju redan berättat.Det är en kupong så att man kan hämta ut en burk utan att betala.
Låt katterna öppna var tredje dag.Så fick vi göra när jag var barn och hade kalender.

Har köpt fem kalendrar och har nu 120 burkar + de fem som jag kan hämta i affären med kupong. Precis som #3 passade vi på eftersom priset är billigare än om jag beställer från Zooplus eller köper på ICA.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
#6 hehe jaha förstod inte att de va kupongen som va den 24e ;)
Ja det va ju ingen dum idé att låta dom öppna var tredje dag :) tanken hade aldrig ens slagit mig haha ;)
Vad gulligt!
Min mamma gav mina katter varsinn
http://www.supercat.se/julklappstips/julkalender-for-katt.html
Får hoppas dom uppskattar godiset, men tvivlar på att dom dissar 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Min katt har börjat öppna sin kalender nu och de dög minnsan inte till honom först ;) slickade bara lite på den…
Men så insåg han att de var ganska gott ändå och nu är han helt tokig på morgonen framför den där kalendern!
Hoppar omkring och mjauar vid den som en riktigt tok :)
/Elin
#2 och #3 Här på hemköp kostade de 254 kr!!
Men jag såg de på ica också för 99 kr

Nu reas de ut på lite olika affärer.Hemköp tar på vissa ställen 20 kronor.Jag köpte några på COOP för 49 kronor.
Jag köpte 3 kalendrar, det är ju väldigt billigt styckpris. Ska nog köpa fler om de reas ut nu, ger en burk i veckan kanske så det räcker länge :) fick dock bara 2 överraskningar av 3 :(
Vi har ragdoll kattungar!
www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se
Ja här reade de ut dem för 20 kr också så det blev 3 till
/Elin