Bilder från Birka! :)
De är verkligen vackra dina bengaler
#17 tack! :) man blir så glad när de får så fina bedömningar… Anna som hade alla bengaler på söndagen sa att Milo var den bästa snö för dagen :D
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Så vackra katter :)
Förstår att du blev glad för det.
Själv har jag två huskatter och tre knubbiga britter
#19 de unga herrarna tackar! :) #20 ack!! Det var just en liten britt som slog Kenai i panelen!! En domare fick göra utslagsröst och valde fluffbollen, nedrans söta katter! De brukar gå bra för dom på show :p
Du har verkligen vackra katter.
Jag tittade själv på Bengal länge när jag valde ras men det blev tillslut en Ragdoll för jag behövde en lite lungnare katt.
Så vackra bengaler! Hur beskrivs deras temprament? Är de lite "vilda"…?
# 21 Det var ju typiskt
#22 tack! :) ragdoll är helt underbara men dom fäller lite för mycket för min smak :p #23 tack! :) jag skulle inte kalla varken mina, min väns eller uppfödarens katt för vilda.. Dom har kanske mer energi och kräver mer aktivering men annars är dom helt fantastiska verkligen :) däremot finns det vissa linjer hos vissa uppfödare so kräver lite mer, så sånt bör man kolla och även träffa föräldrar och fråga om mor/farföräldrar… #24 haha ja! Man blev lite besviken men ägaren till britten är själv ung och ny inom utställning så blev väldigt glad för henne :)

Grattis till en lyckat utställnings helg. Själv hade jag ingen kamera så det blev inga bilder från mitt håll men jag hade en toppen utställning på lördagen då jag bara var med då. Min husis Feztiz blev både BIS långhår samt BIS senior och kullen fick fina bedömningar men det var en sådan otrolig konkurrans så de hamnade inte så högt men jag är nöjd ändå =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#26 Tack så mycket! :) Va kul att få 2 BIS, hon är ju superfin din husis :) antar att det var ocicat kullen som vann?
Men oooooh vilka vackra katter :D
R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :( <3
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3

Nej jag har skogis och det var 9kullar i kat2 =)
S*Luddhuvet´z
#28 Tusen tack! 
#29 Haha justja… Såpass långt tänkte jag inte!! Oj va många, var det på grund av skogkattspecialen som var? 

Ja det var pga skogisspecialen, vet inte exakt hur många skogisar som var anmälda men det var många.
S*Luddhuvet´z
#31 den där jäkla skogisspecialen som tog 100 år i väntetid :D

Ja det håller jag med om! =) Men så brukar det vara när det är med specialer på utställningarna. Men det är ju lite extra kul med =)
S*Luddhuvet´z