Godmorgon fredagen den 29 juni
Sitter och klipper med ögonen med en stadig C-vitamin brus och en stark kopp kaffe framför mig. Försöker att få ihop energi till att klä på mig för att ta mig till jobbet *L*. Har haft en riktig tuff vecka jobbat långpanna ända sedan i måndags och ska jobba långpanna till måndag som kommer Långpanna= börjar kl 8 på morgonen och slutar mellan 9-24 på kvällen många timmar blir det *L*. Men det känns ok ändå fast jag e saknad hemma märker jag dom följer mig troget både Mojje & Busan här hemma till och med i duschen så satt dom på toalett locket *s*.
Det blir rätt mycket jobb dom närmaste 5 veckorna så besöken här blir nog inte så frekventa men lite blir det nog ;-)
Ha en bra dag
Eva & Mojje & Busan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

vilken fin bild =) Jag e ledig idag efter 6 dagars jobbande.. Zorro knyckte min säng i morse … har sovit riktigt dåligt nu flera nätter i rad så det var en utmaning att gå upp i morse..
här e allt som vanligt Puma ligger o sover på akvariet o Zorro är vaken o hittar på en massa saker.. han brukar inte sova igen från efter middag.. jag ska bara ta det lugnt idag..
Här är det också lugnt…
Min man gick till jobbet vid kl 6.00 och då fick jag sälskap av både Heman och Hector i sängen. Hector vill alltid vara nära och gosa men Heman kommer bara ibland. Så det gäller att passa på, blev helt enkelt t v u n g e n att ligga och dra mig riktigt länge imorse.
Sista jobbdagen innan semester för min man, hoppas på fint väder, sol och bad hela juli!
Goddag.
Här är det också lugnt. Tog sovmorgon i morse. Har varit på en "ofrivillig" trip till posten och löst ut ett paket. Och så har jag varit en sväng in till apotekskåpet och köpte lite medicin.
Så nu sitter jag här och känner mig som en "och dum och elak matte" för så tycker nog Vimsan om mig just nu.
Upptäckte häromdagen att hon har öronskabb, så nu har jag gett henne medicin i öronen. Och det tyckte inte hon att var roligt, och inte jag heller. Men jag slapp rivsår.
Hon blev lite småknäpp och rusade runt lite först. Men nu har hon lugnat ner sig.
För övrigt så tänker jag vara lat resten av dan. Skall jobba sju dagar i sträck och jag vet inte hur jag ska klara av det.
Har varit ute här på tomten med "nya" kameran och fotograferat lite. "Finns många finesser på ett järnspett!" Gäller kameror också. Därför bjuder jag på en nytagen bild.