Katter iFokus

Katter

Etikett: allmänt-kattprat
Läst 1865 ggr
sannadesiree
0

Fodervärd till Sibirisk katt/ Neva Masquerade

Hejsan! Mitt namn är Sanna Lindgren och kommer från Arvidsjaur. Där bor jag med min familj som består av mor och far, lillebror och min lilla sibbe på tre månader. Hon heter SE*Carna's Ribina men kallas Tula.

Jag har misstankar att Tula trivs bättre med en kattkompis, men jag har inte ekonomin att lägga ut 10.000 på ännu en misse. Därför är jag gärna fodervärd åt en Sibbe eller Neva, ålder och kön spelar ingen roll.

Jag avlar gärna ifall ni önskar det och om ni bor långt bort tar jag alla ansvar för att gå till vetrinären, ta emot eventuella kattungeköpare, fotografera m.m

Mejla mig gärna på sannadesireelindgren@hotmail.com om ni söker fodervärd :-)

Med vänlig hälsning
Sanna Lindgren

Katthemsmatten
4

Ett annat alternitv kanske kan vara att köpa katt via ett katthem? Då hjälper du även en f.d. hemlösing för en väsentligt mindre peng än 10 KSEK.

Medarbetare Hittekatter iFokus

sannadesiree
1

Katthemsmatten, jag tror inte att raskatter som Sibirisk katt finns på katthem tyvärr! Och jag tål bara sibiriska. Annars hade jag nog valt en vanlig bondkatt!

Katthemsmatten
0

Det framgick inte att du inte tål andra raser. Även om jag inte sett just sibirier på katthem så dyker det upp raskatter (med stamtavla) även på katthem. Alla raskattägare är inte exemplariska…………

Medarbetare Hittekatter iFokus