Provade kycklinghjärtan i kväll
…och båda mina bengaler bara älskade det 
De fick ett hjärta först och verkade sugna på mer så jag gav de ett var sitt till. Båda verkade så nöjda efteråt. Medan de åt så sneglade de på varandra och småmorrade. Jag antar att det måste ha smakat riktigt gott 
Den dominanta av min morrar åxå när det e kött - torrfoder kan de käka ur samma skål - utan morr. 
/L
Hehe, hos mig är det den mindre/yngre som morrar mest. Ser rätt kul ut se storan backa när lillan morrar 
Kycklinghjärtan är en favorit hos min kisse också.
Är de råa?
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Jag ger råa o klipper dem i bitar o då äter de om de får bara ibland. Ingen av mina 4 är jätte förtjusta.
Här gillas det också, dock har jag två katter som tycker bättre om torrfoder. Men en så skämmer jag bort genom att klippa hjärtat i bitar, men de andra som äter vill ha hela ;)
Mina älskar såna. Fick klippa ibörjan men nu äter de hjärtana hela som de är. Ger jag rått kött så morras det hej vilt här hemma också. Inte på oss människor men på varandra så det är tur att de står en bit ifrån varandra och äter. :-)
Jag har letat i två butiker efter kycklinghjärtan och kycklingvingar - utan att lyckas. Kycklingvingar hittar jag, men bara marinerade och preparerade… Nu har jag inte frågat i köttdisken ännu - så det får jag antagligen göra snart. Willy's återstår att kolla först dock.
LillPrinsessan här hemma äter gärna rått kött, helst färska möss…. som hon också kommer hem med för att stolt visa upp och leka lite mer med innan det är dags för måltidsintag…
Köper ni era vingar o hjärtan direkt från charken - eller hittar ni dem bland de "förpackade" matvarorna också?
Såg att Mjau hade sålt kyckklinglever och -hjärtan också, men hyllan var tom. Åtminstone stod det så på hyllkants-lapparna (att det var kycklinghjärtan o -lever). Någon som sett dessa och provat?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Kolla Willys. Jag brukar köpa där eller CityGross. Kycklingvingar köper jag fruset och tinar upp.
Tack, Lusthan! Jag ska kolla Willys, som sagt, Citygross har jag lite längre till, men det kan vara värt en shoppingrunda dit också! 
Jag har kollat i frysdiskarna också… Men ska kolla igen - och i fler affärer. Men då vet jag i alla fall att det bör gå att hitta - färskt eller fruset.
Jag har varit så förvånad när jag inte hittat nå't av dem - för några år se'n såg jag kycklingvingar överallt… Men jag antar att de färdigpreparerade (marinerade) har tagit över marknaden.. 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#10 - Åh vad bra, Monica! Kronfågel säljer de i de affärer jag varit in på - men hjärtana har de inte stoltserat med. Men det är ju klart, som du säger, att de kan ta hem det! Tack för det tipset! 
Ska jag nog också be om här på Ica. Skulle inte vara fy skam med sånt så nära. Bor ovanpå ica. :-D
Ja köpte kylda kycklinghjärtan å -lever på ICA Maxi (vid Nacka Forum) i går.
De håller dock på bygger om kyldiskarna - så fråga nå'n snubbe - så visar han dig var de finns. Är de e slut - så vet du vem du skall skylla på 
---
Ring å kolla med zoobutikerna om de har.
/L
Jag köpte kycklinghjärtan på Willys. Fanns även kycklingmage, men det köpte jag inte. Har någon gett kycklingmage till sin katt?
#15 Ja jag brukar varva med kycklingmage.Fast nu när jag har små kattungar (6 veckor) så passar hjärtana bättre för de är inte lika sega/hårda.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Jag ger kycklingmage, katten på min svarar åt det från tolv veckor och uppåt, alltså när hon flyttade hot men då fick jag klippa den i bitar. Den är lite svårtuggad.
Tack alla! Nu ska jag väl ändå lyckas hitta kycklinghjärtan! Willys blir det idag. Annars får jag ta en svängom till ICA Maxi, tack för tipset Lynxx!