Torterade katt till döds
http://www.gt.se/nyheter/1.701174
Finns det något fegare sjukare än en djurplågare? Nej knappast. Samma behandling åt fega kräket som utsatte katten för så mycket lidande.
MÅ DU BRINNA I HELVETET!!

Neeej! Jag blir så ledsen när folk gör så här
….
Jag avskyr sådana sadister!

Jag med, känner avsky och förakt för djurplågare. Att dom är sjuka vet vi, men dom är så j-vla fega med. En katt väger typ 5-6 kilo som mest mot en människa som väger mer än 10 gånger så mycket. Inget kan katten göra förutom att ta emot slag efter slag. Rättvist?
Jag blir så förbannad
Vad har den katten gjort för ont egentligen?
Och att inte polisen "bryr" sig något nämnvärt mycket. När dom "sticker" ut och ska titta på den så har ett rovdjur tagit katten till middag och ätit upp den. Det är så det fungerar ute i naturen. 
//Titti

#3 Ja, i mina ögon är det MORD oavsett om det är människa eller djur. Poliserna borde fatta detta! Att djuren är levande varelser dem med.
jag mår illa. fyf*n hur kan någon göra så?
nääää, va hämskt!!! :'(
Jag vart så förbannad att jag mailade polisen i Göteborg.
polismyndigheten.vastragotaland@polisen.se
Det är ett brott som har inträffat här inte ett djur som dött av naturliga orsaker!!
Eva & Mojje & Busan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

#7 Bra gjort!
Säger som du Modell_Flickan. Må DU brinna i helvetet! Verkligen. Fattar inte hur folk är skapta för att göra på det mest FASANSFULLA vidriga sättet ::(:(:(
FY F*N MÅ HAN BRINNA I HELVETET!!
#7 Jag säger också: "Bra gjort".

Usch! Vad hemskt. #7 Bra gjort!

gu va ledsen man blir av sånt…
…fan ska man tortera han /hon istället så får denne person veta hur det kändes för katten..fy va jag blev upprörd nu

den som gjort det må du hemska människa brinna i helvetet