Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1187 ggr
Theonlyme
4

Present till Kissen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en liten Bengal hona som fyller 2 år den 12 September och jag vet inte vad jag ska ge henne i födelsedagspresent.

Förslag? Glad

[Emma--]
0

Extra god mat, någon liten leksak kanske? Beror hur mycket du tänkt dig :)

Theonlyme
0

Jo jag tänkte någon leksak/kattbädd eller något sånt. Inte över 500 iallafall Glad

Niiinah92
1

Vattenfontän kanske? eller da bird-leksak, laserpekar etc.

Jag jag min gosse en kycklingvinge som present/födelsedagsmiddag, det uppskattades!

Nosen
0

en Food Maze eller vad det heter, god mat och leksak på samma gång :D googla!

Theonlyme
0

#3 Jo en vattenfontän skulle behövas, men låter inte dom? På natten vill jag inte vakna av att det låter.

#4 En sån har vi redan, katterna har jätte roligt med den Skrattande

Loria
0

Vi har vattenfontän. Den låter inte särskilt mycket om den är fylld med vatten och pumpen Är ren (vilket den ju är eftersom man rengör den med jämna mellanrum). Vi har fontänen strax utanför sovrumsdörren och den stör inte oss.

ElinaPersson
0

Bengaler framförallt älskar ju vatten och en vattenfontän uppmanar ju alla katter till att dricka mer i stort sett…

Vill rekommendera dig att köpa Drinkwell fontäner, jag och andra tycker att den är otroligt bra och mest prisvärd…

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Lynxkissen
0

En DaBird om du inte har en!

Och en vattenfontän röstar jag med på! :)

Grattis i förskott till kissen ;)

Sunset_luna
0

Jag har lucky kitty fontän å den låter inte alls mkt tycker ja, förutsatt att man har fyllt på vattnat till nivån som det ska vara på då ;)

Snurpan79
0

Jag röstar också på en DaBird. Köpte en till mina katter idag och t.o.m. latmasken springer omkring som en dåre efter leksaken. Så den rekommenderas varmt. :)

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus