Bilder på era katter
Vet inte om det redan finns en sån här tråd, har i så fall missat den. Är det så, får ni väl låsa eller ta bort denna. 
Men kan ni inte visa era små kissemissar? Skriv gärna ras och ålder också ^^
Här är min systers katt, Irma. En kastrerad "bondkatt" med antagligen någon typ av siames eller liknande i sig pga hennes huvudform. Fyller 3 eller 4 år i september.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vilka vackra katter! Det här är min kisse Lynx, 6,5 månad gammal, huskatt 
#2 vilken härlig röd färg!
Detta är svärmors missar
Huskatter båda två. Till vänster: Mini, en tös på ca 3 år. Höger: Curre ca 12 år 
#5 Åh tack ska du ha
Har en förkärlek till röda katter hihi
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Måns, huskatt, ca 3½ år nu. Har funnits hos mig sedan 12 veckors ålder, känns faktiskt inte så länge, så man får väl säga att tiden bara drar iväg. 
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Grönåsens Elektra, Ragdoll, 5 år. Har funnits hos mig sedan 13½ veckors ålder, vad tiden går fort. 
Ni får ursäkta det svartvita fotot, det var det som lång frame på skrivbordet. :) Fast hennes färg blir inte så mycket skillnad med det svartvita fotot ;) då hon är blå sköldpaddad.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Oj, så fina kissar ni har:D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#13 Vilken rolig och söt bild :)
Ååh så fin!
Uppfödare av Radoll & Kurilean Bobtail Långhår.
http://piecesofarts.blogg.se
# 20 Tack
@AgnetaB - fina bilder på fina kissar! 
Hej jag undra om jag kan få tillstånd till bilder till stallet.se :)
#35 Inte från mig i alla fall. :)
// Anka
#40 gud så vacker hon är! 
#11 Superlik min katt Findus :)
#41 Oj, vilka otroligt fina och stora ögon din katt har! :)
Kraam från Ryttarensofia!
43# Hon tackar och bockar ;D Fick verkligen tag på min drömkatt. Hon blir bara vackrare och vackrare min lilla tös :)
Din lillskrutt såg riktigt go ut han också =) Så fint med blå katter!
#44 dem är ännu större i verkligheten, och grönare, men tack:D
#45 Han tackar:D
Oh juste, hon blev ca 6 år och var halv abessinier :)
61# Så jäkla läcker färg! :)
#62 Ja den har jag letat efter i flera år! Färgen heter lightambersmoke.
64# Förstår det :) Är svag för smoke i allmänhet.. mycket fint!
Synd att amber inte verkar vara godkänt hos MCO.
#67 Ja är ju lite roligt med flera färggener i samma katt, dilution, amber, solid o silver blir det väl. Nej amberfärgen finns bara hos Norsk Skogkatt.
#70 haha vilken härlig bild! :)
#71 Tack så mycket :)
#74 Fin o spännande bild med skuggan o de fantastiska krusbärsögonen de ska ha!
En egyptisk mau, de är ovanliga, har du några foton så man ser hela katten? Vackra ögon och vackert ansikte.
Eddie, Huskatt (blandning av huskatt/perser/Norsk Skogkatt) , 5 år 
//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se
#87 Oh my good så söta! *-* <3
#88 ja, charmtroll av dess like! Dom är som gulligast när dom kommer och sätter sig framför fötterna för att få mat eller bli upplyfta i soffan ^^
# 81 Vilken organisation är det som utfärdat stamtavlan? Jag känner inte till den? Vacker katt.
CFA, http://www.cfainc.org/Client/home.aspx 
Hon är köpt i Belgien då jag bodde där när jag bestämde mig för att skaffa katt, så uppfödaren registrerade henne hos CFA, men jag funderar på att regga henne hos Sverak också om det är möjligt.
www.egyptianmau.be är uppfödarens hemsida 
On topic: vilka fina bilder ni alla lägger upp, underbara katter 
http://julialex.blogg.se
# 93 Jag googlade och fann
det går jätte bra att reggan katt från annat förbund i SVERAK, det är bara att gå in på SVERAKS hemsida, fylla i blankett, betala och skicka in stamtavlan du har så får du en SVERAK stamtavla på posten ;)
Sajtvärd på Perser iFokus
lägger upp en bild på min älskade kastrat hane "Apollo", en av många perser katter här hemma <3
PR S*Perequita's Hypnotic poison
creme harlequin perser
Sajtvärd på Perser iFokus
Lägger in en liten bild på mina små troll <3
Trattfian är en numera 11 månader gammal huskatthona som heter Luna. Hon var väl runt 5-6 månader på bilden. Hittekatt som hade ett skadat öga som precis hade opererats bort när bilden togs.
Pälsbollen är en 4 år gammal ragdollhane som kommer från Love on Delivery's katteri. Han heter Timothy men kallas för Tim eller Timmie.
Underbara små änglar!
Här min lilla älskling som är en snövariant av bengal :)
Så fina kissar ni har allihopa! 
// Anka
Texas är 80%Bondis 20%Norskis
Mina fina katter ;) Mulle (den svartvita) är en hankatt på 4 år och han har norsk skogskatt i släkten, därför har han mycket tjock päls och lite längre päls än min andra katt som heter Puma. Puma är då den lilla på bilden, och jag har ingen aning om vad det är för ras. Det var oönskad graviditet hos mamman, så ingen vet vem pappan är.
#73 åhhh är helt förälskad så söt…
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem
#119 Kul att du gillar Kenai! Jag längtar som bara den 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
#120 förstår det verkligen, helt underbar :)
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem
73#Du får nog akta dig han kanske är en leopard…hehe
Det var mitt sätt att säga
OMG vilken cool färg!
Här har vi min lilla prins :)
Raushöjden's Ozzian Helig Birma kille på 9,5 år :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Har en katt som heter Vilda. Har haft henne sedan hon var nyfödd! :D
Bild kommer senare
Ja du...
#102 Vilken bedårande kissa! Har inte sett bengal i den färgen förr! Å, så fin! Själv har jag en birma på 16 v, men kan inte ladda ner bilder. Försöker från I-pad, men borde inte ha betydelse…?
ÅH va kul att få se era fina kissar!
Här är min älskling Lovin, snart tre år. Hans mamma är perser och pappan är okänd, jag gissar på att pappan är skogis då Lovin har såna drag :-)
Superhärlig kisse som väntar i hallen när man kommer hem, kommer när man ropar och leker apport. Ligger just nu i mitt knä och spinner som en galning :-)
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Här kommer Roger! Är nog min favoritbild eftersom jag får en puss av honom :)
"Religion is our first and worst attempt to make sense of things"
- Christopher Hitchens
“We keep on being told that religion, whatever its imperfections, at least instills morality. On every side, there is conclusive evidence that the contrary is the case and that faith causes people to be more mean, more selfish, and perhaps above all, more stupid.”
― Christopher Hitchens

två av våra katter på bilden, Traxxas (Cornish) Bella (Maine coon )
De andra, Tyra,Pixel och Vera (rexar) har jag inga bra bilder på.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

En extrabild på Bella för jag tycker just denna bild är så fin.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus