Mjau för en månad
Köpte 23,5 kg Mjau idag. Räcker en hel månad till mina tre katter om de några gånger får annat. Brukar ge dem kycklingvingar eller annat rått några gånger i veckan så denna laddning räcker till slutet av augusti.
Ser ni de förväntansfulla(?) katterna?
Sån mat får våra också, de älskar det! Himla söta kissar 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Tycker bara att det är synd att det inte finns fler smaker och konsistenser (bara färs) på dessa stora burkar på 980 gram.
Mina gillar det också men jag vet att de tycker om bitar i sås ännu mer 
Sådär brukade jag också köpa förut. Men nu har jag hittat dom mindre burkarna för billigare kilopris och närmare där jag bor, men jag köper fortfarande hela plattor. :)
Tycker också det är synd att det inte finns fler smaker, där jag köper har dom bara kalkon, kött och lax. Fisksorterna ger inte jag. Ibland köper jag en såndär platta stora burkar med kyckling som omväxling.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

#3, de små burkarna finns bara i de tre sorterna nuförtiden, vill man ha fler måste man köpa stora burkar 
#4 jaha, så tråkigt. Får köpa ett lager olika sorter av dom stora burkarna nästa gång jag är till stan.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
För något år sedan ringde jag till Mjau i Vårgårda. Jag ringde åt en kompis efter att vi just pratat om det här med små förpackningar och dessa stora burkar. Jag frågade om det skulle komma större tetrapack av maten, för de små räcker ju ingenstans. Hon jag pratade med sa" att det var möjligt i framtiden! Nu är det så nytt med dessa nya förpackningar, att vi måste göra en utvärdering först av hur de små säljer".
När denna utvärdering skulle ske visste hon inte!
De stora burkarna som är kvar är storsäljare så de skulle inte plockas bort enligt henne. De hade valt dessa fyra sorter eftersom det då var en av varje sort, kött, fisk, tamfågel och vildfågel.
De katterna jag har nu, äter inte så mycket mjukmat så det är ingen idé att köpa dessa stora burkar. De vill gärna ha lite varje dag, men en sådan där liten tetrapack räcker i tre dagar! Är det något kvar efter tre dagar slänger jag det.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!