Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 2239 ggr
Cockerspaniel
6

Produktionsfel i texten?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon här som läst vad det står bakom mjautetrorna? Min syster och hennes sambi hittade detta nu i helgen då vi hade disskuterat bra kattmat (de vart nyblivna kattägare för en månad sen) så vi disskuterade bra mat med dem.

Och igår vart hon tvungen att visa mig vad det stod eftersom jag trodde de så klart ljög för mig för att reta mig lite för min kunighet.
Måste säga att jag skrattade!

Fy på dig mjau! ;)

OberonsMatte
0

Förvånad

Sajtvärd Katter iFokus

Fru Nygren
0

Förvånad

[Emma--]
0

Haha!

Cockerspaniel
1

Hehe, jag tror givetvis inte de har kattungar i maten, men jag får, med rött ansikte, säga att jag skrattade! xD

Niiinah92
0

SkrattandeHaha!

Josefa
0

Ojdå. Den varianten vill nog inte jag ge till mina katter.

Cockerspaniel
0

Nej jag skulle heller inte vilja göra det! Kollade på deras hemsida på samma sort men där stod det (kattungefoder) stod det då, undra om det ska ha stått detsamma på detta, men vart ett /kattunge istället! :p

Wony
0

Haha, det låter ju vansinnigt! Skrattande

Tur att det nog bara är felskrivet… För några kattungar vill man ju inte servera till katten… Flört

[Catteklina]
0

Skrattande haha

Cockerspaniel
0

Nej ush! Haha dålig humor man har ibland! Hoppas de själva upptäcker felet! Själv orkar man inte ringa och berätta om fel i skrivningen på tetran! xD

[Emma--]
2

Kan inte du lägga ut på Facebook så kan vi börja dela så lär nyheten komma till de snart och tills dess kan vi sprida skratt :P

Niiinah92
1

är det ok att låna bilden till exempelvis facebook?

LaSadie
0

Hahahaha

Vixxen
0

OJ DÅ! Vilken tabbe av företaget! FörvånadSkrattande

Cockerspaniel
0

Jag har bilden redan på min facebook, den finns med i en grupp som heter: Bild på ditt husdjur… något sådant så därifrån eller från min sida kan man dela :)

[Emma--]
0

#16 är det den som heter "Bilder på våra Husdjur"? Ska gå med i gruppen i såna fall :P

[Emma--]
0

Så. Gick in på din sida och delade :) Gick inte att dela bilden i gruppen där.

Cockerspaniel
0

#18 ja det var den gruppen! Kul att du ville dela iaf! Men en som jag känne rhar tydligen redan mailat Mjauföretaget ang felet + skickat bilden så jag väntar nu på att få svar från henne om vad de svarade henne, kan bli rätt så spännande att höra vad de säger ;)

Jina
0

Haha någon misslyckades där

Cockerspaniel
0

#20 en aning ja kanske ;)

MrsCecilia
0

OMG! HahaFörvånad Vi får verkligen hoppas att det är en felskrivning!

[alisja]
0

Hahaha! Skrattande

Cockerspaniel
0

#22 Haha det måste vara en rejäll felskrivning, tror de inte skulle direkt placera ner kattungar i maten. Låter inte direkt som ett djurvänligt mat från ett sådant populärt företag! ^__^