Katter iFokus

Katter

Etiketterkattstatusdjurskydd
Läst 2091 ggr
Alexej
5

Riktiga män älskar katter!

Ny Facebooksida som ska visa att det är inte mesigt att killar tycker om katter.

https://www.facebook.com/RiktigaManAlskarKatter?ref=tn_tnmn

Man behöver inte en pitbull för att vara en riktig man eller hur?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

[sakring]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Javisst gör de detFlört

[Rhodugune]
1

Skön sida, jag håller med!

[Devya]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hehe, underbart!!

Jag blir alltid lika glad då jag ser män som tycker om katter. Därför gillar jag också den här musikvideon väldigt mycket. :)

[Rhodugune]
0

Haha! Underbart!
Jag vet inte vem av mig och min kille som äskar våra katter mest, men de är en del i vår familj och de ger så mycket glädje och mys tillbaka. :)

[Sjöholm i Hålan]
1

jag med Olivia…Hon blir sur som attan om hon inte får sitta så här minst 15 minuter varje kväll :-)

[Rhodugune]
0

#5 Vilken underbar bild, det är roligt med vilka vanor katterna har! :)

Vår katt Mara sover ofta upp i sängen och ligger hon själv ligger hon på min sida, men på natten sover hon helst på husses mage :D

LitenPyssling
1

Tycker det är mesigt att man anses som man bara för att man har verkstad/motor/farliga intressen.

Det är bara att acceptera, vissa är kattmänniskor, vissa är hundmänniskor, hästmänniskor, motormänniskor, naturmänniskor and the list goes on - Vissa är allätare.

Jag tycker dock att den som är mest karl är han som är mångsidig och tycker om många olika saker, detta visar ju bara på att han är bättre på många fler plan än vad exempelvis en verkstadsman är! 
Med andra ord, allätarna är de som är mest karl i mina ögon men sedan ska ju karln också vara mogen för att ens plasta som karl. Flört

Mitt ex var en riktig karl enligt mina tycken, mångsidig och mogen!
Pysslade med motorer av alla dess slag, älskade att hålla på med alla djur oavsett om det var hästar, hundar, katter, kaniner eller hamstrar. Hade inga problem att följa mig ut till stallet, kunde dessutom hjälpa mig att motionsrida någon av hästarna utan problem, hjälpte mig gladeligen med kaninerna, följde mer än gärna ut och fotade tillsammans med mig. Han lyssnade gladeligen när man berättade information kring det eller det djuret och tog till sig detta.
Som + på allt så var han också rent utseendemässigt en badass kille och hade också attityd, vilket jag gillar starkt. 
Skulle han tvingas välja mellan hund och katt så väljer han också katt utan att tänka efter. Skrattande

Tänk er, en riktig badass kille som sitter där och gullar med en liten kattunge och som dessutom säger åt sina kompisar att kastrera deras katter om de skaffar någon. Flört

-.::Mvh Evve::.-  Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
----------------------------------------------------
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg

Wony
1

Det där känner jag igen! Mångsidighet är optimalt… Fast min pojkvän är jättesupernördig med motorer och elektronik, men kelar och leker mer än gärna med katten, eller fotar, eller går promenader, eller bakar bröd… Listan blir lång!