Godmorgon Äntligen lördag
Härligt väder och myspys på innergården det e va jag har nu på morgonen. Sitter på gården nu och läser morgontidningarna på nätet. Mojje spatserar runt i koppel och luktar på allt och inget.
Idag blir det en slapp dag har för första gången på 5 veckor inget planerat så himla skönt att bara ha en slapp lördag där jag kan göra precis vad jag känner för utan att behöva rusa iväg någonstans.
Så ha en trevlig lördag allihopa
Eva & Mojje & Busan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
hej hej!
Idag ska jag bada tror inte jag ska göra så mkt mer haha :P
ingen trevlig lördag. Det var svårt att komma isäng i gårkväll och väckarklockan ringde klockan fem i morse… 05,56 gick bussen till jobbet och där har jag varit tills nu bläää å fyy. Det är så lungt på arlanda på lördagar men idag var det helt dött. Känns så meningslöst att jobba när det inte finns nåt att göra :S
Hejsan
Idag har jag varit lat. Har varit en sväng till jr farmor. Från arbetet tog jag ledigt. Eller??? Hmm…? Tja, min mor for och jobbade istället för hon andra lokalvårdaren, hon som skulle jobbat idag är fortsättningvis sjukskriven. Jag har typ haft "sommarlov" idag. Gör vad jag vill, sitter mest ute och virkar. Men i morgon kallar plikten, då ska jag på jobb.
Kom mig för att ta en bild på Vimsan idag, men hon hoppade ner från planket efter någon minut.
vilken underbart utseende vimsan har. Ser ut som en riktig myskatt :)
#4 Hon Är en myskatt! Utom när hon biter mig i foten i rena bus-ivern.
Hon gör skäl för sitt namn och jag brukar säga att det ser ut som om någon har strukit av det sista halvtorra färgen ur färgspenseln.
Men nu är det sängen som gäller för mig. Klockan ringer om sju timmar för jag ska på jobb i morgon bitti. Jag kommer att sova bra inatt. Varit ute och pilkat strömming ikväll och Vimsan fick två stycken som hon åt upp (utan att jag behövde dela sönder dom. Äntligen har hon lärt sig). Hon har två till i kylen.
Har faktiskt varit ledig idag. Gjort det jag har känt för att göra. Och inte en sak extra och onödigt.
Fr.o.m i morgon när jag kommer från jobb och ett par dagar framåt så är jag utan bil. Min sambo och min brorson ska skruva på den. Byta växellåda och koppling på den - kanske bränsleförbrukningen blir mindre sedan, den är alldeles för hög som det är nu. Hörs ju att växellådan är lite krasslig.
Så vi höres. Ha det…
//Titti

Ja så söt hon ser ut Vimsan, förnumstig liten dam:)