Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 897 ggr
Boston89
0

Bozita Paté?

Har kollat på Animail och foderexpressen men ingen av dem har någon av Bosita blötmaten i Paté.

Idag var jag och kollade på granngården och lite djuraffärer, men inte heller som hade. Bara "bitar i sås" och "gelé" hittar jag.

Provade att köpa gelé, men det var inte lika populärt, katterna äter liksom bara upp själva gelen och bryr sig inte om bitarna. Patén var så bra för så åt de upp alltihop :)

• Är det nån som vet var det finns att köpa i butik i Jkpg-trakten, eller vart man kan beställa det?
  • Håller den sorten på att utgå ur sortimentet så det är därför jag inte hittar den, eller är den kanske rätt populär och därför går åt fort?
LaSadie
0

Paté kommer inte tillbaka, minns inte anledningen varför men den har tagits bort ur sortimentet

Boston89
0

Okej, tack så mycket för svaret :) Då vet jag i alla fall. Jag får fortsätta att mosa bitarna i gelé då, haha.

Konstigt att det inte står något på Bozitas hemsida, jag kan inte hitta något iallafall.

LaSadie
0

sökte själv men fann inget pressmedelande eller liknande. Men det var min vän sa, hennes katter älskar paté smakerna med…