porta 21 blötmat
Vad anser ni om porta 21 och deras blötmat sortiment? Var på djuraffären i veckan och handla på mig olika sorters blötmat då vi har en katt som verkar ha tappat matlusten, upptäckte att porta 21 fanns och verkade inte ha en massa onödiga tillsatser. Dock är jag osäker på sorten med aloe vera. Köpte iaf med mig en och katterna gillade det :)
Aloe vera är väldigt bra för immunförsvaret så det är inget dåligt. Synd att de flesta innehåller tonfisk
Annars ser det ut som ett mycket bra foder. Har du provat Hills A/D blötmat? Den använder jag alltid om jag får in någon katt som är sjuk eller bara har lite dålig aptit. Det går inte att öppna en sådan burk här hemma förrän jag har en drös med katter som hänger i benen på mig. Det verkar smaka gudomligt gott.

Tycker inte heller om att de flesta sorter innehåller fisk.
Vad har du testat för blötmatssorter?

Självklart ger jag inte de som innehåller fisk utan kycklingsorterna. Av det jag kunde utläsa så var det bara kycklingkött och buljong. #1 fanns inte Hills där jag kollade, men det jag köpte verkade funka lite #2 de får bozita vanligtvis. Men testade jag porta 21, brit Care och rc mousse dom de fick när de var små.
Hills A/D får vilken katt som helst att börja äta, nästan så jag har lust att prova själv 
Finns nog bara hos veterinärer.