Godmorgon Måndagen den 4 juni
Har haft min systerson här i helgen och jag tror bestämt att han har smittat mig med barnbaciller för jag e genomförkyld har feber och fryser
"usch" Kommer att vara hemma från jobbet och ligga och trycka under filten. Finns inget som kan tippa omkull en som ett gäng med barnbaciller, man går på knäna direkt. Men igår var vi iallafall till Stockholms Katthem på Öppet Hus och det var mycket trevligt, hade med mig en hel del prylar till katterna och när vi gick därifrån så hade jag med mig en hel del med prylar som jag shoppade där *s*. Och Liam tyckte att det var väldigt spännande med alla katterna och fick vara med när vi gav katterna leksakerna som vi hade med oss, det tyckte han va jättekul *s*. Han åkte hem vid 16 snåret och redan innan han åkte så kände jag mig under isen, frusen trots det varma vädret och gick runt och hostade och sedan så blev det bara värre. Så det blir liggläge med fjärrkontrollen i ena handen och näsduken i andra.
Ha de bra Eva & Mojje & Busan 
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Krya på dej
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#1 Tack så mycket 
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Usch och fy, att vara sjuk när det är sommar och varmt är ju riktigt illa - man hanterar det så mycket bättre vintertid! Krya på dig!

Idag har det verkligen varit en kanondag - lite pysslande i trädgården har det mest blivit. Har ff huvudvärk och spända käkar efter veckans lågtryck *riktig vädergumma* - hoppas det ger med sig med värmen.
Ha en skön kväll!
#0 Arma stackare. Skickar krya på dig hälsningar till dig. Och det gör Vimsan också.
Själv har jag varit småilsken på mig själv. "Städade" datorn för någon dag sedan och så kom inte jag in på katter.ifokus längre.
Städade tydligen för bra - för lösenordet var väck. Och så skulle jag logga in och bara misslyckades. Men man kanske skulle använda rätt lösenord
och att man skulle läsa på rätt rad där jag har det uppskrivet underlättar ju en hel del.
Nåja, allt är under kontroll nu (tror jag). Vimsan har varit lat idag och själv har jag gått ute i linne och shorts idag, i vanliga fall gör inte jag det förrän efter midsommar - typ i juli.
I morse var jag på jobb ocj snart ska vi fara med min yngsta bror ut på sjön och pilka Strömming, men Vimsan får inte följa med.
//Titti och Vimsan
#0 vilken otur du har i det här fina vädret är jobbigt att ha feber när det är så här vamt ute! Du får krya på dig!
#5 hihi vimsan kanske får smaka på fångsten istället :)
Min dag har varit jobbig som tusan, sov dåligt i natt för att sambon skulle springa upp hela tiden pga av magsåret. Jag ligger ytterst så han klev på mig :S upp klockan 3 för att åka till jobbet. Har varit en jobbig dag med ingenting att göra men förskräkligt ont i magen.
När jag kom hem väntade en sjuk sambo och två hungriga kissar på mig. "varför ger du dom inte mat?" frågade jag honom. "de piper bara när du är hemma, de har ju legat och sovit"… jaha kissarna vet vem de ska tigga hos. Jag kan inte stå imot ;)
Tack för alla snälla ord
Jag mår mycket bättre idag sov nästan 20 timmar igår och drog i mig några alvedon så det känns som om jag har fått nya krafter. Var hemma från jobbet idag oxå så jag satt på innergården med Mojje och planterade lite tomatplantor som jag hade haft i växthus i lägenheten, dom brukar växa till sig bra där ute och ge jättefina tomater *L*.
Sen så hade jag ju tyvärr tvättstugan ikväll och trots att jag kände mig rätt matt framåt eftermiddagen så var jag tvungen att tvätta för det fanns ingen ny tid som passade mig förrän om 2 veckor men nu när det e gjort så känns det skönt och jag känner mig pigg *s* så det va väl inte helt galet att tvätta ändå ;-)
Mojje och Busan har bänkat sig helt vid dom nätade fönstrena är mycket nöjd med resultatet ska ta kort så fort jag får en ordentlig kamera men jag har ett kort som e taget med mobilen inte så bra kvalitet men man ser iallafall nätet.
Ha en bra kväll
Eva & Mojje & Busan
Skönt att du mår bättre nu o busan verkar trivas i fönstret;)
//Pia
Godkväll
Nu ska det bli skönt att gå och lägga sig. Vi är nöjda med fisket. Vimsan fick också sin del av fångsten, fast hon begrep sig inte att tugga i sig den första strömmingen så jag fick hjälpa henne lite på traven (fick dela den i några bitar). Strömming nr 2 gick det mycket bättre med, den smaskade hon högljutt i sig (första hela strömmingen hon har fått).
Kommer att sova ikapp här nu. Lillhusse slocknade och det tog inte längre för husse att somna heller. Vimsan ligger i sängen och ser fullkomligt nöjd och proppmätt ut. Själv kommer jag inte att ligga många minuter förrän jag sover (ärligt talat så sover nog ena ögat nu när jag tittar på skärmen).
Så godnatt alla vänner, vi höres