Godmorgon Fredagen den 2 juni
Jaha då var det sista arbetsdagen på en lång arbet vecka och det blir en lång arbetsdag innan jag får gå hem för helgen :-( men sen så ka jag ta det lugnt. Får hit min systerson på 3 år imorgon som ska sova över hos mig, så en repa ner till krog festen i kungsträdgården blir det men det blir inget festande ;-).
Har hållt på med Kattkalendern för Stockholms Katthem i veckan och vi fick en ny sponsor, en ny Zoo affär som ligger på söder som är jättefin och där man som stamkund kan bli medlem och då får man ta del av nyheter och rabatter per mail samt att dom har tema kvällar då det kommer en veterinär och svarar på olika frågor man kan ha och fördrag om något specifikt ämne igår kväll var tex Statusen på din katts tänder så har ni inte varit där ännu så tycker jag ni ska ta ett besök dit *L* http://www.soforpets.se/
Men nu ska jag svira om till arbetskläder ha en bra helg allihopa.
Tassar från Mojje & Eva & Busan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Morrn morrn.
Här har ni en som sett fram emot en ledig fredag, men tji fick jag. Kapten ringde från färjan och berättade att hon andra lokalvårdaren är på Akuten. Mina hjärnceller började "snurra på" för jag kom fram till att med så kort varsel var det ingen annan än jag som kan fara. Kunde ju inte svara "Ring morsan min!" för hon
Får hoppas att det inte är nåt allvarligt, och att hon är frisk till nästa fredag, för hon har lovat att jobba i stället för mig då.
Ha en bra dag. Det ska jag försöka ha. Ska cykla på jobb, för karln min behöver bilen. Gör nog bara gott åt kroppen det.
hi hi det är fredag den 1 juni idag
smet hem 1 timme innan jag drar iväg till mitt extrajobb *L* e så trött var bara tvungen att åka hem och få en kopp kaffe och en c-vitamin nästa jobb börjar strax efter 3 och fortsätter till 24 suck men pengarna det genererar behövs så det e bara att bita ihop.
Ha en fortsatt bra dag 
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Oj vad det blåser ute. Och ingen sol alls, det har ju varit miserabelt väder hela veckan, så jag hoppas helgen blir fin!
Ikväll skall vi på Umbilical Brothers, det tror jag blir kanonkul! Och för det lite god (förhoppningsvis) mat:)
Ja tänk att det är juni redan, tiden bara rinner iväg…
Ha en skön fredag alla!
he he. såg att jag avslutat mitt i en mening i #1. Undrar om jag var lite småstressad i morse.
Såg att jag skrivit:
Kunde ju inte svara "Ring morsan min!" för hon
Sen är den meningen slut. Skulle forstätta med:… är ju i Vasa.
Nåja, hur som helst. Kom hem för en stund sedan och konstaterade att det tydligen inte blir något mera ledigt denna vecka. För den andra lokalvårdaren kommer först på måndag.
Jobb i morgon och på söndag morgon. Och nästa vecka jobb, jobb, jobb.
Jag försöker se positivt på saken. Har ju råd att köpa några burkar extra med sardiner i tomatsås eller något annat "lyxigt" åt Vimsan. 
Mina föräldrar, bror och brorson är på väg hemåt. Dom kommer hem inatt.
Ute skiner solen och jag har en gräsmatta som är i akut behov av klippning. Får se hur det blir med det. Ska se en film först.
God eftermiddag :) jag har haft en toppendag fyller ju 21idag :) var först på jobbet sambon grattade mig med att köra mig i morse så jag fick en timmes sovmorgon, fick sova ända till klockan fyra :)
Sen var det en bra dag poå jobbet för en gångs skull mamma kom och hälsade på, fick fiskbullar och en blomma :)
Sen åkte jag på kalas hos en kompis som också fyller år idag. Det blev en massa god mat och så fick jag en kattbok. Håller på att sträckläsa en massa. Lär mig en massa nytt.
När jag kom hem gick jag en sväng med Toker och nu känner jag bara för att sova. Har varit en lååååång dag.
(idag fikade jag en kaka för dig pia ;)

Grattis i efterskott, rulda! *Var det en god extra kaka?*:)